Share.

8 Comments

  1. Çok moral bozucu bir durum maçın berabere bitmesi ama bu Okan hocaya tecrübe kazandıracaktır diye düşünüyorum. Yine de iç sahada beraberlik kabul edilemez.

Leave A Reply