ヘクター・エレーラ・ホーク・トゥア自身がMLSを退団したのか?! 😳💦 MASSIVE HH、ブルース・アリーナ、ジム・カーティンのニュースについてどう思いますか?! 🤔⬇️ 毎日⚽️のビデオとハイライトをフォローしてください 🙏🏻 ________________________________ SeatGeek コード: THISWEEKINMLS コードを使用すると、最初の購入で $20 割引になります! @teamseatgeek _________________________________ #mls #hectorherrera #ligamx #seleccionmexicana #miseleccion #doop #quakes74 #futbol #football #fyp #foryoupage #foryou #viral #explore #explorepage
4 Comments
That’s crazy but I’m in the thick of it every body knows
I’m Mexican American and have to say that HH is overpaid and to be honest the Houston dynamo can spend their money on a better player.
When are you streaming Eli
They are not changing a thing in Philly. The owners just did the worst press conference ever.