フェネルバフチェの新体制が正式にスタートします!アイクト・コカマン監督は、エデルソン、ミラン・シュクリニアル、マテオ・ゲンドゥージ、マルコ・アセンシオを中心にチームの中心を築くことを目指している。規律正しく、強く、フィールド上でゲームをコントロールするフェネルバフチェを夢見ていた経験豊富な監督は、経営陣のサポートも受けていた。この4人の名前がフェネルバフチェの運命を変えることができると思いますか? 👇 #アイクット・コカマン #フェネルバフチェ #移籍 #エデルソン #シュクリニアル #グエンドウジ #アセンシオ #アジズユルドゥルム
21 Comments
Salliyorsunuz bol keseden
Ederson bu takımın kalecisi değil bir sezon daha şampiyonluk kacincami anliycaklar bunu bu adamın uyuzlugu yüzünden şampiyon olamadılar çok hantal haketsiz topa çıkıp alabilcek yada yumrukla uzaklaştiracak bı kaleci değil yan toplarda top kaleye girene kadar hareket etmiyo ondan sonra topu kaleden çıkarmak için kosuyo bundan fenere kaleci olmaz bence fener türk kaleci geleneğini devam ettirmeli
berbat futbol oynatan biri iyi teknik diröktör degil takıntılı biri
Guncel haberler icin Abone olabilirsiniz❤
Baban oguz cetinide getir.sonunuz hüsran
Hiç gelme Aykut başım belada
Talisca kalsın kim giderse gitsin
Bunlar takımı oturtana kadar gs alır başını gider 😊
Kulüp anlaşma yok diyor bunlarda sanki anlaşılmış çalışmalara başlanmış gibi haber yapıyorlar çok ilginç
Alvarez Fred giderse Amrabat kadroya girermi?
Asensio yu gönderen adam hoca olamaz, yılar öncede alexi göndermişti bu, şu adamdan medet umuyor ya yönetim pes doğrusu
Kaleci Ertuğrul Çetini unuttunuz
İsmail Yüksel de olmalıydı
Ederson
Ben olsam edersonu Türkiyeye sokmam
Tamamda bu adam top oynatmıyorki takımı
Ederson
Abi asensio giderse vallahi batarız gönderenler cidden adam olmaz çünkü o çok çabaladı giderse bırak ilk 5 i süper lig de bile olamayız neredeyse göndermedim asensio mu
Ya haber yalan yada Aykut futbolu unutmuş
Bu Aykut Kocaman dan bir halt olmaz gitti bununla anlaştı. Galatasaray'ın şampiyonluğu Lig başlamadan hayırlı olsun
Gelmesınbıze başatısıxolur