マーカス テュラム チェルシー、マーカス テュラム チェルシー 2022、マーカス テュラム 2022/2023 チェルシー 2022/2023 🔴 SVMMcomps (2nd channel): https://bit.ly/3dLKSUd 🔵 ファンページ: http://bit.ly/2okQj2t私のアップロードに反するものがある場合は、sportvideosmm2@gmail.com にメールを送ってください。削除します。 ► Twitter: http://bit.ly/1Lp6VvN ► ビジネス電子メール: sportvideosmm2@gmail.com ► 音楽: Prod. COURAGE www.couragebeats.com https://www.youtube.com/c/COURAGEBeats https://couragebeats.beatstars.com/ https://soundcloud.com/couragemusicofficial このコンテンツは、変革と教育の両方の性質を持っています。 動画は YPP ポリシーのコンテンツ品質セクションに準拠しており、編集によりクリエイティブな価値が追加され、コンテンツがユニークになります。 #マーカステュラム #チェルシー #テュラム ⚪⚫🔴🔵🟡● ————————————– ———————————————- ⚠️「ご利用はこのビデオの映像の一部は、(1) 非営利であり、(2) 本質的に変形的であり、(3) 元のビデオに悪影響を及ぼさないため、米国著作権法の下でフェアユースとみなされます。」 私は、私が著作権所有者の権利を侵害する意図は決してないことを明言しなければなりません。 使用されているコンテンツは、厳密に調査/レビュー目的であり、教育を支援するためのものです. すべてフェアユース法の下で。 ©SVMM
29 Comments
Hell yes, sign him we need someone like him.
I saw him at the world cup..i was like why dont chelsea go for this guy. I doubt chelea will pay for him. chelsea are uick to pay for useless players…but efficient players, chelsea delay forever..that reminds me of haland
what about Broja, fofana, Auba , Nkunku & Harvetz? they can all play as No9.
Very stupid decision to sign Thuram,
instead buy a creative mid & RB
We need Enzo n Thuram. Chukwuemeka is ready, Chalobah can cover RB for now.
Lukaku all over again. Why does this club insist on signing #9 after #9 with nobody to create for them. None of our wingers can also take on a man either. Boehly and his 'superstaff' is losing me.
I'd be wary of getting any strikers from the bundesliga lol, once they come to Chelsea they seem to forget how to play.
Target him, express interest, they tell u his release clause, then u bid 70% of the release clause…….rinse and repeat
Buy him then put Pulisic on OLX
Thuram, Fofana, Badiashile, Zakaria…….power, brute force, skill, bully ur way through……..
Thuram, Nkuku,Havertz and Datro Fofona up front🔥🔥🔥🔥🔥
No..He will struggle with EPL game..
The best thing is, he can play with his both foots.
Mahn I can't wait for nxt season 😩
Get Olmo in!!!
Him and nkunku gonna cookoo 🧑🍳🧑🍳
Chelsea need to sign him now
Next malouda
Wow the club loves the french
For me his strength reminds me of Didier Drogba. He might be another DD at Stamford Bridge.
Chelsea let's get this done and have a Frontline of nkuku,thuram, Felix. With sterling(fofana) broja harvertz as our sub.. mount and chukwemeka as our CAM. THEN WE ARE GOOD TO CHALLENGE AND SCORE GOALS
I don’t know why but a 6’4 winger doesn’t sit right with me
This guy 👀
Too many strikers flop at Chelsea.
bundesliga tax
Technical Drogba
In as much he didn’t take 9 shirt
Can he do this in the epl
We for sign him
Like Kai havertz from the German League , like now Marcus Thuram Should be the next