ミロシュ・デゲネク選手が記者会見での発言でAナショナルズを激怒させた!これらの言葉は、ワールドカップのグループリーグで我が代表チームのライバルであるオーストラリア代表チームのミロシュ・デゲネクのものです。ギリシャ系キプロスチームの一つであるAPOELでプレーしたデゲネクは、レッドスタージャージーでキャリア最高の時期を経験した。彼は現在32歳で、市場価値は45万ユーロです。彼は代表ジャージを57回着用した。オーストラリア側はアワ・ボーイズの力を知っており、試合前にチームを精神的に疲弊させようとしているようだ。もちろん、最良の答えは、TRT Sporに語った代表選手のイスマイル・ユクセク氏によって与えられました。それで、デゲネクの発言についてどう思いますか?コメントでお会いしましょう… #代表チーム #ワールドカップ #ワールドカップ
5 Comments
2002de katıldığımızda da tecrübemiz yoktu noldu 3. olduk yine tarih yazacağız.
Doğru söylemiş, söyledikleri küçümsemek içşn değil zaten. Ama unuttuğu bir şey var, Türkiye milli futbol kadrosunda bulanan bir çok oyuncu ülke dışındaki üst düzey liglerdeki üst düzel takımlarda top koşturuyor.
Stres ve panik yapmazlarsa o gurubu çok rahat geçerler.
Maç sonunda da bu Avusturyalı arkadaşa da bir selam yollarlar.
Rakibin böyle konuşması ekstra motivasyon kaynağı olmalı
Hiç şampıyonlar ligi çeyrek/yarı final oynamış mı? Hiç barca Liverpool juveye Bayerne karşı oynamış mı? Kendilerini avutuyorlar… belli korkmuşlar
Hiç biriniz iyi takımda oynadınız mı endrick gibi bile olamadınız
Allah’ın hırbosu neyin tecrübesinden bahsediyorsun sen zırto. Sahada göreceğiz…