カナダはワールドカップ史上初の勝ち点を記録しましたが、ファンは間違いなくそれを失っています! 🇨🇦🔥 🏁 最終スコア: カナダ 1-1 ボスニア・ヘルツェゴビナ ⚽ 0-1 J. ルキッチ (21′) ⚽ 1-1 C. ラリン (78′) ラリンが遅刻し、共催者の歴史を守る!カナダは引き分けに値したのか、それともボスニアが勝利を捨てたのか?以下であなたの考えを教えてください! 👇 。 。 #ワールドカップ2026 #カナダ #bihfootball #フットボールミーム #ショートパンツ #ラリン #サッカー #mate1175
10 Comments
jajaja cringe
And they should bcz canada had lost all of it's world cup matches they had played before the 2026 world cup.
I am American. Let’s be happy for Canada. They drew against a team that KOed Italy. They only need 4 to advance and are a heavy favorite over Qatar
I bet everything on Bosnia goddamn it 😢
Javier Bardem,el canadiense más famoso de la historia…😬🤦🏻♂️
As a Canadian this is a moment in history
How is it bosnias 5th game ina row that they finished 1:1
As a Bosnia fan, good job on your first ever point at the world cup, y'all deserved it ❤
Bro you know this is the third Canada WC rigth?
❤❤❤❤❤