▪️ウルグアイ人ストライカーが33歳になったとき、クーマンと経営陣は彼をチームに望まれていないと宣言した。 ▪️アトレティコ・マドリーに移籍し、ラ・リーガ優勝。 #gdhspor #スアレス #バルセロナ #アトレチコマドリード

Share.

50 Comments

  1. Suarez'i çok severim bunun bir nedeni de dls 2019da onu son paramla almıştım 30 maçta 63 gol atmışdı.

  2. Son on yılın en iyi (Ronaldı, Messi'den sonra) en iyi AKTİF forveti
    Peki, emeklileri de saysaydık:
    1- Suarez (Messi Ronaldo'dan sonra)
    2-İbrahimovic

  3. Öyle bi anlatıyor ki neredeyse acıyacağım mk kaç milyon dolar kazandı şimdiye kadar 100 milyondan fazla neyin draması bu mk kimler kimler gitmiş suarezi kim sikler eto ronaldinho vs bir çok sayılabilecek isim var

  4. milyarderler için üzülmemizi mi bekliyon? şunu izleyen herkesten çok daha iyi bi hayatı olan birine barça ayıp etmiş vay be

  5. Hem rakiplerine hem de takım arkadaşlarına ırkçı tavırlarda bulunmuş bir adam, iyi menajer sayesinde iyi takımlara gitmiş. Kesinlikle yetenekli bir adam, tam bir golcü forvet, diğerlerinden farkı “şanslı” olması

  6. Anasını satayım öyle bir anlatıyorsunuz ki adam kapıya konmuş gibi sanki sokaklarda kalacakmış yaşayacakmış gibi milyonlar kazandı bu adam😂

Leave A Reply