ノッティンガム・フォレストのディフェンダー、ネコ・ウィリアムズが、アメックス・スタジアムでレッズがブライトンと0-0で引き分けたことについて感想を述べた。 👉 ノッティンガム フォレストの公式 YouTube チャンネルに登録: @NottinghamForestFC Instagram でノッティンガム フォレストをフォロー: http://instagram.com/officialnffc Facebook でノッティンガム フォレストをフォロー: https://www.facebook.com/officialnffc TikTok でノッティンガム フォレストをフォロー: https://www.tiktok.com/@officialnffc Twitter でノッティンガム フォレストをフォロー: https://twitter.com/NFFC Forest TV にサインアップ: https://www.nottinghamforest.co.uk/videos 公式ウェブサイトにアクセスしてください: http://www.nottinghamforest.co.uk #nffc #premierleague #postmatch

Share.

19 Comments

  1. Great energy but needs to stop more shots and crosses. Think it would suit him more if we played him as a wingback with 3 central defenders, similar to the way we used Ged Spence last season.

  2. Struggled in the first half but started to build. Must be careful with ball watching players making late runs to the far post untracked and positionally caught out. He's still young but watch Fuchs from Leicester in the Premiership winning team, could learn a ton from him positionally.

  3. Good point, we're becoming tighter and harder to beat. A good base to work from, hopefully can be a bit more threatening in attack now.

Leave A Reply