サリバがいなくても自信がありますか? 🤔 #Shorts AFTV+ は、革新的な FANZONE ツール、プレイヤー評価ツール、更新されたスターティング XI セレクター、ニュース記事、毎日の投票などを備えて登場しました! 📲 今すぐ Apple App Store または Google Play ストアから AFTV+ アプリをダウンロードしてください👉 https://aftv.page.link/app 🎥 YouTube でチャンネル登録してください: https://bit.ly/AFTBYT 📸 Instagram でフォローしてください: https://bit.ly/AFTVIG 👤 Facebook でフォローしてください: https://bit.ly/AFTVFB 💬 Twitter でフォローしてください: https://bit.ly/AFTVTwitter 📲 TikTok でフォローしてください: https://bit .ly/AFTVTT 👀 Snapchat で購読してください: https://bit.ly/AFTVSC 🤖 Reddit に参加してください: https://bit.ly/AFTVReddit 📺 Twitch でフォローしてください: https://bit.ly/AFTVTwitch 🎧 The Fourever Arsenal ポッドキャストを聴く: https://bit.ly/TheFAPodcast 🎙️ Invincible Podcast を聴く: https://bit.ly/TheInvinciblePodcast 🛍 AFTV グッズを購入する: https://shop.aftv.co.uk 🖥私たちのウェブサイトをご覧ください: https://www.aftv.co.uk 🔴 AFTV は世界最大のサッカー ファン ネットワークです! アーセナル フットボール クラブに偏見を持つ私たちは、ホイッスルが吹く前、最中、後にファンの無修正の意見を聞くことができる場所です。 冗談に参加して、サッカーのプレビュー、ウォッチアロング、ファンカム、ポッドキャストなどをフォローしてください. ここに世界が注目し、ファンの声が届く! 🙋 AFTVで見たいコンテンツの提案はありますか? ➡️ この簡単な提案フォームに記入してください。あなたのアイデアを採用するかもしれません: https://bit.ly/3iork8J ⚠️ 免責事項: サッカーは活気に満ちたゲームであり、ファンは情熱的です。 カラフルな言葉が使われることもあり、物議を醸す意見が表明されます。 コンテンツはライブ ストリーミングされることが多く、事前に素材を編集または検閲できるとは限りません。 視聴者の裁量が推奨されます。 表明された考え、見解、意見は寄稿者のものであり、必ずしも AFTV のものであると主張したり反映したりするものではありません。 #アーセナル #AFTV #フットボール #プレミアリーグ #Box2Box
26 Comments
Had no idea Turkish has a beer belly
Am confident will win the league even though city will bite.
16-Apr-2023, St. Totteringham's Day?
No it's Like eddie coming in
If we play against City without Saliba and Arteta wants to play like usual. », we can loose. And if we loose…
Holding will cost us the league swear down
You lot will batter West ham.
Arsenal fans delusional thinking saliba is the cannavaro for em. Delusional as fukc.
Holdings done well so far
Blows my mind people waste $300 on a hoodie because it has the word “Essentials” on it
Not so cocky now the Arsenal fans 😅
Turkish keeps contradicting himself 😅😅😅
You got MSN up front apparently so should be easy 😂
The leagues over we’re taking it guaranteed, we can’t lose , we’re too good!
Duh duh duh duh duh da SALIBA
Have we loss a game without Saliba? This question is disrespectful to the other players. We loss Jesus for 4 months
I dont trust Holding at the back esp against big Teams
we have to be confident without him otherwise it’s a disservice to rob. coyg ❤
I think Saliba being out is a bigger miss than Jesus, we have good firepower even before Trossard joined so that’s good. But Holding will never be at the level of Saliba depsite doing well when coming in, Kiwior hopefully will be a good Gabriel replacement and next we need someone who can properly jack up Saliba. If you wanna stay at the top you need top backups! But COYG
Narrator “They were not confident”
Holding is the only player that has double figures clean sheet in a season
Arsenal fan boys not so confident now,all the big man talk,STFU,CTID😂😂😂😂😂😂
THIS aged well…🤔
Saliba can't stop a team from being complacent. That's our biggest issue. 2-0 up and throwing it away twice? We ain't got a Saliba problem.
See ive been saying this i just dont trust holding
He’s got a patchy beard 😂😂😂