Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads #dezerbi #fabinho #Ferguson #liverpool #shorts #brightonandhovealbion アルビオンのボスは、リバプールのディフェンダー、ファビーニョを擁護します。
lillik on 2023-02-04 10:06 AM あれはやっちまった!という表情監督のコメントは、うっかりやったなら二度とやるんじゃねえぞ分かってんだろな、という意味ととらえる。重いケガじゃなくてよかった。
Deez Nathz on 2023-02-05 7:19 PM " …the injury is not so mmm.. pstt pstt (so heavy! heavy) Heavy. " 😂
Snoopy Dodouble on 2023-02-06 12:35 AM Terrible red card tackle The var official must have been smoking some high grade at the time and not in the office
14 Comments
Fabinho is trash
His face 🤗😮
🤗
ハイライトであの笑顔見ては?ってなった
絶対に許してはいけない
あれはやっちまった!という表情
監督のコメントは、うっかりやったなら二度とやるんじゃねえぞ分かってんだろな、という意味ととらえる。重いケガじゃなくてよかった。
that's a red card
" …the injury is not so mmm.. pstt pstt (so heavy! heavy) Heavy. " 😂
Terrible red card tackle
The var official must have been smoking some high grade at the time and not in the office
ファールした直後も笑顔でありえないけど、その後もファーガソンが痛がってるのに加害者本人は遠くでニヤニヤしてたのがマジでありえなかった。。。
The translator whispering him 😂
Fired that Blumé 😤🎶 he didn't watch this game!!
通訳の人がheavy heavyってなんかいもささやいてておもろいw
Straight red