Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads ドゥサン・タディッチはPSV後にクリア – Ajax #tadic #ajax #psv #eredivisie #voetbal
Ironborn4 on 2023-04-23 5:41 PM Zelfs je aanvoerder vind je selectie zwak. 😂 voor altijd je mond houden over dat FR mindere spelers heeft stelletje 🤡🤡
DesSwitch on 2023-04-23 6:18 PM betere verdedigers vooral, dan gaat de rest vanzelf (en misschien een betere middenvelder erbij)
p g on 2023-04-23 6:52 PM brobbey en bergwijn moeten moeten effen bikkelen deze zomer aan hun conditie
M Sassen on 2023-04-23 6:55 PM Brobby geeft 0 inspanning .. Tadic werkt tenminste nog 110% maar hij is niet meer zo efficiënt als vroeger maar nog steeds een van de betere op dit moment in de selectie .. zegt al veel over de selectie
Roel V on 2023-04-23 7:28 PM Ik wacht echt op de dag dat deze irritante speler stopt met voetballen wat heb ik een hekel aan die gast.
koekoek on 2023-04-24 9:22 AM Zo lang al bij Ajax en nog geen woord Nederlands kunnen. Ik vind dat zo onprofessioneel! 👎🏽👎🏽👎🏽
Hi Bye on 2023-04-24 1:14 PM Lekker nog een keer 100 miljoen erin pompen joh komt wel goed! Feyenoord meer nieuwe spelers en voor minder… 😂
Jan Asam on 2023-04-25 3:16 AM 1 jaar geen kampioen woorden geen goeie statistieken opeens alle spelers zijn slecht selectie slecht kom op man lavaards
14 Comments
Daar is hij er ook een van
Zelfs je aanvoerder vind je selectie zwak. 😂 voor altijd je mond houden over dat FR mindere spelers heeft stelletje 🤡🤡
En hij heeft helemaal gelijk
betere verdedigers vooral, dan gaat de rest vanzelf (en misschien een betere middenvelder erbij)
brobbey en bergwijn moeten moeten effen bikkelen deze zomer aan hun conditie
Brobby geeft 0 inspanning .. Tadic werkt tenminste nog 110% maar hij is niet meer zo efficiënt als vroeger maar nog steeds een van de betere op dit moment in de selectie .. zegt al veel over de selectie
Hijs zelf ook te zwak😂
Ik wacht echt op de dag dat deze irritante speler stopt met voetballen wat heb ik een hekel aan die gast.
Zo lang al bij Ajax en nog geen woord Nederlands kunnen. Ik vind dat zo onprofessioneel! 👎🏽👎🏽👎🏽
Lekker nog een keer 100 miljoen erin pompen joh komt wel goed! Feyenoord meer nieuwe spelers en voor minder… 😂
Tadic 100% right.
1 jaar geen kampioen woorden geen goeie statistieken opeens alle spelers zijn slecht selectie slecht kom op man lavaards
Als je tadic erin zet heb je zeker een zwak ke selectie
Tadic moet in de spiegel kijken😂