Share.

14 Comments

  1. Zelfs je aanvoerder vind je selectie zwak. 😂 voor altijd je mond houden over dat FR mindere spelers heeft stelletje 🤡🤡

  2. Brobby geeft 0 inspanning .. Tadic werkt tenminste nog 110% maar hij is niet meer zo efficiënt als vroeger maar nog steeds een van de betere op dit moment in de selectie .. zegt al veel over de selectie

  3. Ik wacht echt op de dag dat deze irritante speler stopt met voetballen wat heb ik een hekel aan die gast.

  4. Zo lang al bij Ajax en nog geen woord Nederlands kunnen. Ik vind dat zo onprofessioneel! 👎🏽👎🏽👎🏽

  5. Lekker nog een keer 100 miljoen erin pompen joh komt wel goed! Feyenoord meer nieuwe spelers en voor minder… 😂

  6. 1 jaar geen kampioen woorden geen goeie statistieken opeens alle spelers zijn slecht selectie slecht kom op man lavaards

Leave A Reply