๐ฅ ็งใใกใฎใใฃใณใใซใฏๅใใฆใงใใ? ไปใใ่ณผ่ชญใใฆใใใใชใ่ฆ้ใใชใใงใใ ใใ: https://www.youtube.com/channel/UC6z1D0L_T-zONZwMM0mbPzw ใใฃใจ VoetbalPrimeur ใใๅธๆใงใใ? ใใฉใญใผใใฆใใ ใใ: | ใฆใงใใตใคใ๐ป: https://www.voetbalprimeur.nl/ | ใขใใช ๐ฑ: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/789232/download-hier-de-app-van-voetbalprimeur-.html | ใคใณในใฟใฐใฉใ ๐ธ: https://www.instagram.com/voetbalprimeur/ | TikTok ๐ฑ: https://www.tiktok.com/@voetbalprimeur | Twitter ๐ฆ: https://twitter.com/voetbalprimeur | Facebook ๐ฑ: https://www.facebook.com/Voetbalprimeur/
17 Comments
Start be a good role model with your idiot behaviors before pointing fingers! Cry baby ๐คฎ
Goed punt. Beter flink beboeten. Gooien is 5000 euro boete en een stadionverbod voor 5 jaar. Zal snel afgelopen zijn.
Nederland azijnzeikland nummer 1. Gebeurt in alle landen om ons heen. Niemand staakt. Behalve hier.
Netten
We spelen voor de fans, niet voor die 2 miljoen per jaar
Ik moet soms ook huilen van hoeveel jij provoceert en op de grond huilt alsof je been eraf ligt.
Tadic heeft het gewoon over zichzelf
Wat een idioot!
Hoe lang is die gast wel al niet in NL, gaat ie nog een keer Nederlands speken of wat?
Voor straf gewoon 1 jaar lang verplicht dezelfde musical laten bijwonen. Dan beloof ik je dan gooit hij nooit meer iets op het veld.
Ik moest ook huilen dat je nog steeds gvd geen nederlands spreekt .
Pak beker pak aansteker
why use many words when few do trick?
Kneus
Eindelijk zegt hij iets nuttigs
Je kan wel zien dat de angstzaaiers uit de politiek het voetbal hebben ge-infecteert!
Alcohol afschaffen