ムサ・バローとティモシー・カスターニュのゴールは、アタランタのチャンピオンズリーグ・グループステージ進出争いにさらに勝ち点3を加えるのに十分だったが、ゴラン・パンデフの終盤のゴールは、降格圏に危うく近づいているジェノアにとって十分ではなかった。 これはセリエ A の公式チャンネルで、最新のハイライト、インタビュー、ニュース、特集をすべて提供し、イタリアのサッカーに関する最新情報を提供します。 チャンネル登録はこちらから! https://bit.ly/2OM2Eax セリエ A について詳しくは、http://www.legaseriea.it/en/ をご覧ください。これはセリエ A の公式チャンネルで、ハイライト、インタビュー、チャンピオンシップの最新ニュースを常に最新の状態に保つためのニュースや特集。 チャンネル登録はこちらから! https://bit.ly/2OM2Eax セリエ A の詳細については: http://www.legaseriea.it/it
40 Comments
Woww wat a goal for musa barrow
01:02 This assist
กัลโซ่อิตาลี่ ผมชอบ อตาลันต้าคับ
รักเลยตั้งแต่สมัยอยู่ลีก รอง กัลโช่ เซเรียบี อิตาลีและ อีกทีม
ที่กำลังติดตาม อันดับ1ในลีก กัลโช่ เซเรีย c อิตาลี
ยุเว่สตาเบีย ขอให้ขึ้นมาลีก1ได้สำเร็จด้วยเถิด สาธุ
Forca atalanta
ATALANTA = AJAX
bravissimi Atalanta 👏👏👏👏👏
Atalanta edges even closer to the Champion's league. They face Lazio for the cup midweek and Juve away on sunday and if they do get a result there, Champions League is all but guaranteed.
3rd 😎😎💪💪
CL we ar coming…
Come si é addormentato il numero 11 del Genoa sul secondo gol é preoccupante
I highlights del primo tempo sono bellissimi… Dove sono i due gol annullati??
Atalanta is the most beautiful story in 2018-2019 season
you just cant but cheer this team
L'Atalanta Bergame mérite amplement sa place en Ligue des Champions la saison prochaine car c'est un club ambitieux et L'Atalanta Bergame entre de plus en plus dans la cour des grands. Respect pour ce club.
46' Musa Barrow (1-0); 53' Timothy Castagne (2-0); 89' Goran Pandev (2-1)
I'm juve fan but I want Milan take the 3Th position,, atalanta not strong team please let Milan Roma or inter do their job
Onore per la fantastica stagione!! FVGC
Atalanta UCL = Getafe UCL
Kok sepi
Empty Stadium and the team on top 4 by the first time? Shame.
#Atalanta 🔵⚫will take 3rd place💪💪.
Porque o jogo não foi em bergamo???
Forza Atalanta! UCL here is it!
atalanta lebih hebat dari ac milan dan internasionale😏😅
Scandal…
Atalanta the real nerazzurri
ATALANTA = THE REAL NERRAZURI 👍 … READY FOR UCL 💪
Spero che l Atalanta vinca la Coppa Italia e si qualifichi per la champions come terza.. Quarto il Milan e quinta l Inter ciliegina sulla torta fuori dall Europa che conta..
ITALIAN ENGLISH
I am going to say it again , genoa deserve to be relegated
Cero che per una squadra che lotta per la Champions avere lo stadio mezzo vuoto non è il massimo…
Atalanta🔥🔥🔥🔥
the stadia is half empty what a shame
İNŞALLAH Forza ROMA champions league
That stadium looks different….
i have admired teams like atalanta for a while now
Atalanta in Champions league !!!!!!
Atalanta na liga dos campeoes
1:53 adam oruç tutmuyo…
Why are Atalanta not playing in their normal stadium
What a great goal
We're praying everyday to see him playing in big teams as soon as possible blie 🤲🤲🤲🤲♥️♥️♥️♥️♥️🇬🇲🇬🇲🇬🇲🇬🇲🇬🇲