Thomas Meunier Borussia Dortmund, Thomas Meunier Borussia Dortmund 2020, Thomas Meunier 2020, Thomas Meunier BVB 2020/21, Thomas Meunier Dortmund 2020/21シーン、sportvideosmm2@gmail.com にメールを送ってください。削除します。 🔥 Facebook: http://bit.ly/2okQj2t ► Twitter: http://bit.ly/1Lp6VvN ► ビジネス メール: sportvideosmm2@gmail.com ► 音楽: オーディオ ライブラリ — コンテンツ クリエーター向けの音楽 http://bit.ly /38EqM8p #ThomasMeunier #BVB #Meunier チェックアウト: ジェイドン サンチョ 2019 ● ドリブル スキル、ゴール、アシスト ● 2018/2019 https://youtu.be/MPE-whvvwZs ————– ————————————————– ——————– ⚠️「このビデオの映像の使用は、(1) 非営利であるため、米国著作権法の下でフェアユースと見なされます。(2 ) 本質的に変形し、(3) 元のビデオに悪影響を与えません。」 私は、私が著作権所有者の権利を侵害する意図は決してないことを明言しなければなりません。 使用されているコンテンツは、厳密に調査/レビュー目的であり、教育を支援するためのものです. すべてフェアユース法の下で。 © 2020
24 Comments
Welcome to BVB
Dortmund signing is one to be feared..
They got hazard and brandt at a bargain value
Now they get meunier.. Simply bvb
nice
Deal is perfect today
So what is psg gonna do at right back??? they going for semedo?
Succes in Germany Thomas.
A fantastic right back!!!
are we really not gonna mention 2:04 🥺🥺🥺🥺
What is the first music name
Bienvenido al Dortmund Meunier 👍
I cannot believe BVB fans are happy to sign him, I dare you to find one psg follower who thought he has been valuable to the psg squad
Basically he’s hakimi but take away some of the pace and add it to defense
Ni se notara la ausencia de hakimi
Hakimi is better
Willkommen bei uns 🖤💛🖤💛
Mdrrrr réjouissez vous mais ce n’est que une compilation de skill a vous de le regarder en 1 match c degeu
2022 willkomen zum Bayern München😄
Fuck Meunier !!! Pas une grande perte
Look, I'm sure he's a great player, but replacing Hakimi with Meunier is like replacing a Lamborgini with an Audi TT…
Thomas Meunier is Good footballer and Good in assistancs ,welcome to BVB
tall and powerful pure flanker, very rare
WELCOME TO TURKEY GALATASARAY .
Haha 50 mil für 4 Jahre. In Corona Zeiten. Meunier muss sich wieeinDieb vorkommen. Und Zorc/Watzke wären in normalen Unternehmen mit Arschtritt vor die Tür gesetzt worden.
Kann gar nicht sein das du jünger bist als ich
best bvb player in history😂😂😂😂