Ben pozisyonu izlemedim ama Samet'in eline top gelmiş,veya müdahele etmiş yerde,galiba Karagümrük takımımın penaltısı verilmemiş!Böyle bir galibiyet istemeyiz kendini bilen Fenerbahçe taraftarı olarak! Bazı 6saray taraftarları kabul edebilirler elbette ! Şaibesiz olsun bütün maçlar,oynayan,hak eden kazansın derim ben şahsen!
Sametin pozisyonunu nasıl yorumladı VAR bilmiyorum ama ben olsam verirdim penaltıyı sonuçta kaleye giden topu dirseğiyle engelliyor. Ayrıca Tadic çok ağır kalıyor artık her poziyonda topu bekletip oyuncu arıyor İsmail hocanın acil çözüm bulması lazım.
Sametim pozisyona penaltı diyip duyar kasanlar adam topa vuruş anında suratını korumasın mı? Direğine çarpmasa suratına gelecekti o top. Elini kçına mı soksun bu adam. Gesenin onlarca kollanan pozisyonun yanında bu hiçbir şey
31 Comments
sametin pozisyon penaltı değildi ve fkg kalecisi bizim oyuncumuza yumruk attı penaltı verilmedi
Bir FB li olarak söylemeliyim..bu gol ṣaibeli..
Bazılarının uykusu kaçtı yine 😂😂😂
Karagumruku yendiyin için teşekkürler TFF
Fenerbahçeliyim Samet'in pozisyonu net penaltı
Iyi tiyatro valla hemde ne kara gece bu saibeli maclari birakin yoksa 10 yilda şampiyonluk göremeyeceksiniz
Ben pozisyonu izlemedim ama Samet'in eline top gelmiş,veya müdahele etmiş yerde,galiba Karagümrük takımımın penaltısı verilmemiş!Böyle bir galibiyet istemeyiz kendini bilen Fenerbahçe taraftarı olarak! Bazı 6saray taraftarları kabul edebilirler elbette ! Şaibesiz olsun bütün maçlar,oynayan,hak eden kazansın derim ben şahsen!
Koyduk sesii taaaa fetullahın köpeklerinden çıkıyo sesleri hahaha sıra sivas ve beşiktaşta 🤣🤣
Kadıköy’de kara bir gece
Eksiklerimize rağmen kazandık burdan geseye gelsin bu maç
Var hakeminide unutmayin asıl tebrik ona
Sametin pozisyonunu nasıl yorumladı VAR bilmiyorum ama ben olsam verirdim penaltıyı sonuçta kaleye giden topu dirseğiyle engelliyor. Ayrıca Tadic çok ağır kalıyor artık her poziyonda topu bekletip oyuncu arıyor İsmail hocanın acil çözüm bulması lazım.
Cok guzel goldü
Sametin pozisyonunda vermediği penaltıyı fenerbahçenin bu zamana dek verilmeyen penaltılarına saysinlar 👌
Karabahçe
Şu Samet ne ayak laaan her maçta ceza sahası içinde rakibe penaltı veriyor Türkiye galler maçında da penaltı vardı hakem vermedi
HAKEM ON FİRE 🔥
Fred djuku becao dan haric hepsi çöp yine😂
Yine şike😂😂😂
Ulan herkes karı gibi sametin pozisyon penaltı demiş schmansky nin pozisyon ne ozaman %1000 penaltı çizgide müdahales
Sametim pozisyona penaltı diyip duyar kasanlar adam topa vuruş anında suratını korumasın mı? Direğine çarpmasa suratına gelecekti o top. Elini kçına mı soksun bu adam. Gesenin onlarca kollanan pozisyonun yanında bu hiçbir şey
Karagece..kimse unutmasın dünü.Dün göz göre göre şike yapıldı.Ahlaksızlar
ben böyle galibiyet istemiyorum… Ama ilk yarıda bizimde penaltıyı güme götürdüler
TFF 2
Karagümrük 1
bu kadar basit gol yenmez
Puskas
Türk Futbolu Karagümrük ü harcadı yazık
VE ŞAMPİYON FENERBAHÇE
Karagümrük 5 numaralı oyuncu nereye gidiyor acaba Tadic'i bırakıp
Fenerbahçe yönetimi çıkıp hakemlere sorması lazım
Karagümrük penaltıyı neden almadı diye
Bunu yapmassa Fenerbahçe en büyük zararı görecek
Ben anlamıyorum zaten mhk başkanı ve Fenerbahçe başkanı mahkemelik olmuşken
Mhk başkanı nasil adil ve objektif bir şekilde mhkyi yönetecek???
Zaten yönetmiyor o ayrı birşey
Bu mahkeme yüzünden her hakem hatası Fenerbahçe yüzünden oldu moduna girecek herkes
Her hangi maçta Galatasaray maçları olsun Beşiktaş maçları olsun Trabzon maçları olsun
İrfana çok iyi ya gerçek irfan budur işte