Share.

31 Comments

  1. sametin pozisyon penaltı değildi ve fkg kalecisi bizim oyuncumuza yumruk attı penaltı verilmedi

  2. Ben pozisyonu izlemedim ama Samet'in eline top gelmiş,veya müdahele etmiş yerde,galiba Karagümrük takımımın penaltısı verilmemiş!Böyle bir galibiyet istemeyiz kendini bilen Fenerbahçe taraftarı olarak! Bazı 6saray taraftarları kabul edebilirler elbette ! Şaibesiz olsun bütün maçlar,oynayan,hak eden kazansın derim ben şahsen!

  3. Sametin pozisyonunu nasıl yorumladı VAR bilmiyorum ama ben olsam verirdim penaltıyı sonuçta kaleye giden topu dirseğiyle engelliyor. Ayrıca Tadic çok ağır kalıyor artık her poziyonda topu bekletip oyuncu arıyor İsmail hocanın acil çözüm bulması lazım.

  4. Şu Samet ne ayak laaan her maçta ceza sahası içinde rakibe penaltı veriyor Türkiye galler maçında da penaltı vardı hakem vermedi

  5. Ulan herkes karı gibi sametin pozisyon penaltı demiş schmansky nin pozisyon ne ozaman %1000 penaltı çizgide müdahales

  6. Sametim pozisyona penaltı diyip duyar kasanlar adam topa vuruş anında suratını korumasın mı? Direğine çarpmasa suratına gelecekti o top. Elini kçına mı soksun bu adam. Gesenin onlarca kollanan pozisyonun yanında bu hiçbir şey

  7. Fenerbahçe yönetimi çıkıp hakemlere sorması lazım
    Karagümrük penaltıyı neden almadı diye

    Bunu yapmassa Fenerbahçe en büyük zararı görecek

    Ben anlamıyorum zaten mhk başkanı ve Fenerbahçe başkanı mahkemelik olmuşken

    Mhk başkanı nasil adil ve objektif bir şekilde mhkyi yönetecek???
    Zaten yönetmiyor o ayrı birşey

    Bu mahkeme yüzünden her hakem hatası Fenerbahçe yüzünden oldu moduna girecek herkes

    Her hangi maçta Galatasaray maçları olsun Beşiktaş maçları olsun Trabzon maçları olsun

Leave A Reply