Ligin farmer oluşu mücadele düşük fizik kalite kötü sonuçta nkoudou gibi hızlı vasat fizik gücüne sahip topçular göze batıyor. Burda ligin fizik gücü yüksek diye 2 haftaya bir sakatlanıyordu
Bu bile iyi oynuyosa lig cok basit arkadaşlar (beşiktaslıyim) bu adamda hiç bi şey yok depar atmaya calisip topu kaptiriyo sadece 5 maç kötü 1 maç iyi. Topçu mopçu değildi. Tekrar getirseler yine sakatlanir full kötü oynar bide 😂
Arap liginin kötü olmasından kaynaklanıyor. Maçlarını 90 dakika izlemek çok zor hiç seyir zevki yok buna rağmen 2-3 tane maçı izledim.Merkez orta saha ve ön libero kavramının olmasığı defansın çok geri plana atıldığı bir lig.Öyle ki 10 nimara olan Talisca'nın bile bir sezonda 30'dan fazla gol katkısı yaptığı saçma bir lig.
47 Comments
Zaten bizim hep istediğimiz ve bizden giden topçular Messiye dönüşüyor.
Suçek
Bu bizim nkudu değildir 😂 cakmasidir…
Ligin kolaylığı belli oluyor
Ligin farmer oluşu mücadele düşük fizik kalite kötü sonuçta nkoudou gibi hızlı vasat fizik gücüne sahip topçular göze batıyor. Burda ligin fizik gücü yüksek diye 2 haftaya bir sakatlanıyordu
Bu bile iyi oynuyosa lig cok basit arkadaşlar (beşiktaslıyim) bu adamda hiç bi şey yok depar atmaya calisip topu kaptiriyo sadece 5 maç kötü 1 maç iyi. Topçu mopçu değildi. Tekrar getirseler yine sakatlanir full kötü oynar bide 😂
Arap liginin kötü olmasından kaynaklanıyor.
Maçlarını 90 dakika izlemek çok zor hiç seyir zevki yok buna rağmen 2-3 tane maçı izledim.Merkez orta saha ve ön libero kavramının olmasığı defansın çok geri plana atıldığı bir lig.Öyle ki 10 nimara olan Talisca'nın bile bir sezonda 30'dan fazla gol katkısı yaptığı saçma bir lig.
orrrrrrospu çocuhgu
rebic ten iyi
Bu hangi şarkı
ankaragücü kupa maçında şenol bunu sildi. Aldığı her topu kaybetti. Takımda şu an olsa oynardı. Herkes sakat zaten
Arap ligi gol krallığını zaten Beşkktaşlılar bastı bu sene
Arka plandaki şarkı nedir
Ligin kalitesizligi BJKde golü olmayan Mensah da gol krallığında
Suudi Pro Lig çok kolay tabi Neymar'a dönüştü..
Arap Ligi'nde 😂😂😂
Kronik olmasa iyi topçu
İyi topçuydu gsliyim.
Fenerliyim ama bu adam harika bir oyuncuydu çöpleri aldılar bu adamı bıraktılar yazık bjkyi bu hale getirdiler
Merak etmeyin 😊bir kaç haftaya sakatlanır
Bizim ülkede de iyi oyuncu olduğu belliydi. Sabırsızlığımızın kurbanlarından.
Nerden nereye😢😢
Abi memelerin varmı?
AMK Araplara futbolcu satıp para alamayan bir bizim takımlar var
Onu bile özlüyoruz
Bu adamın sakatlık problemi vardı. Arabistan ligi yoğunluk olarak daha az olduğu için sakatlanmıyor. Zaten yetenek var.
Arap ligine beni koy ben bile iş yaparim ahmk fhjghgggg bu bir ölçü değil yani
Senol guneş mammasi birakti hizli oynadigi icin
Ne olursa olsun bizden gitmesi iyi oldu burada bu istastiği asla yapamazdı ve yapamazdı
boş topçuydu arap liginde 30 gol atsa da boş:)
Bu adam iyi oyuncuydu ki delip geciyordu kanatlari
All eyez on me arabesque müzik
Bizde staj yapıyorlar aq
Eskiden bu adam sağ kanatta yemeğimizdi beğenmiyorduk şimdi tayfuru oynatıyoruz vizyona bakar misin
Weghorts u BEŞİKTAŞ tan gitsin diye kötülemeyi görev edinen yavşak medya.Ooo gelsin gelsin diyor.
Abi benim sınıfda lakabim Carlos
Bu adam iyi oynuyordu. Çok fazla sakatlandı sadece. Haksız eleştiriliyordu.
Karaktersiz 2 maç oynayıp 10 maç sakattı maşallah 17 maçtır sakatlanmıyor aldığı para haram olsun 😉🦅🦅🦅
Bu adam iyiydiki bizim takımda sorun var hep var
Küçük takımdan ayrılınca büyük oynamaya başlamış kısacası. bazı oyuncular kulübün büyüklüğü kadar oynar😂
Şaban o arap liginde ben bile gol makınesi olurum
Rebic mulaka raccisa kazmalarindan iyiydi onu bile mumla ariyoruz
Demek ki turkiyeden Bi sik olmuyor😂
Müzik
Müzik ne alaka
abi ama mitrovicte beşiktaşta oynadı
Şu adamı yok etti Şenol Güneş filozof