لاعبي الوداد بسبب استهتارهم وانعدام الإحساس بالمسؤولية والغرور وانعدام القتالية والاستعداظ للموت من اجل القميص كما فعل لاعبوا الاهلي ،منحوا الفوز ببطولة افريقيا في طابق من ذهب ،واعجبني احد لا علي الاهلي حين قال ،، نحن في الاهلي تتربى على اللعب حتى صفارة النهاية ،،
10 Comments
الهدفين في نفس ذات المرمي ونسخه كربونيه. ونفس الزاويه
لاعبي الوداد بسبب استهتارهم وانعدام الإحساس بالمسؤولية والغرور وانعدام القتالية والاستعداظ للموت من اجل القميص كما فعل لاعبوا الاهلي ،منحوا الفوز ببطولة افريقيا في طابق من ذهب ،واعجبني احد لا علي الاهلي حين قال ،، نحن في الاهلي تتربى على اللعب حتى صفارة النهاية ،،
هههههههههههه
لما الوداد ملك الامجاد يبقى الاهلي ايه سيدي المعلق الفاضل 🤔💪❤
الاهلي فخر الكرة المصرية👏👏👏👍
❤❤❤❤
مش لبستوا ابيض البسوا بقى
❤❤❤❤❤نادي القرن
وداد بيضاوي .. اصفر وغلاوي .. فريق الانسحابات .. ماشي بمساعدات .. حكام واتحادات .. لاعيبته فكسانة .. تتضيع الاوقات .. جمهوره حنجوري .. أخره جعير اصوات .. دخان نيران زجاجات .. الأهلي بكاهم .. في محمد الخامس .. دموع جراح و آهات .. عاوز كمان ؟؟ قول هات 🤣🤣🤣
يعني لابسين ابيض وعايزين الاهلي يسيبك تكسب ههههه ما تعرفوش ان الابيض بيستفز الاهلي😂😂😂 اسألو صحاب الابيض هيحكو ليكم حكايات الف مبروك لريال مدريد افريقيا ❤❤❤
اونجم ده كداب زفه زيو زي فرقه الوداد كلها ملمسش ااكوره اصلا وطالعع يجري وكانو هو الي سجل 😂😂😂😂😂😂