Share.

49 Comments

  1. تخيل امام يجيب جول وامك تسالك مين ده تقولها ده من كام شهر كان بيقول عليكي وسخه وانا بشجعه انت قليل أوي يالا يا طعميه 🤣🤏 وتحب في فلسطين في القلب

  2. انا اسف اولن ياكابتن سيف استندضف الضيوف وبجد أنا سعيد برض حضرتك وشكرن ليك ياكابتن سيف❤

  3. طبعا الكل يعلم ان هذا الشخص بيطبل للاهلي وجمهور الاهلي علشان يشحت لايكات ويقولو جدع

  4. ❤مروان❤من احسن اللاعبين وسيؤكد وجوده اساسي منتخب مصر❤والنادي الأهلي ❤

  5. كابتن سيف خايف علي الكرسي فلو انتقد الزمالك ولو علي حق مكانشي يلمس الكرسي تاني ولا حيطلع حتي علي سطح منزله

  6. بعد اذنك بلاش موسيقى في الخلفية علشان مزعجة ومشتته ده غير انها حرام و ذنوب جارية واعوذ بالله ليك و بارك الله فيك اخي الكريم 🥰🌹❤️

  7. طب دلوقت عندك الجرأة تديلة حقة دلوقت وتقول علية شايل نص الزمالك شيل انتو ناس غريبة اوى

  8. أنا لا احترم المشجع اللي يشرشح لفريقه عشان يكسب شعبيه عند نادي آخر .. هذا خسيس

  9. مروان عطيه لاعيب قليل جدا استلام وتسليم اقل ماتتخيل وركز واتفرج واحكم سيبك من شوطه كل خمس ماتشات مره. ركز معاه والله لاعيب ع قده خااالص ولما تركز معاه ابقا ارجعلي

  10. هي اللعيبه دلوقتي كلها بينزلو يشمرو الشرط بيفرجونا على فخادهم مبيركزوش في الملعب
    كلها مركزه مع الشرط حاجه تفقع

  11. سبحان الله مفيش اي قابلتي بيني وبينك … لا قبول .ولا اعترف به انو زملكاوي دا متزملك من اجل المشاهده

Leave A Reply