Share.

38 Comments

  1. Bal was over de lijn maar Ajax kan je niks aanrekenen, dit is de schuld van de arbitrage. Ajax staat weer op de plek waar het hoort. De nummer één van Nederland.

  2. Als neutrale voetballiefhebber heb ik de wedstrijd afgezet na deze beslissing.
    Een haar buitenspel kunnen ze wel zien,maar een bal die duidelijk over lijn is niet.
    SCHANDE!

  3. Slechte verliezer. Ajax had veel meer recht op winst dan PSV. Ook buiten de goal.
    Mbt de bal ‘over de zijlijn’. Op basis van de beelden kun je dat niet concluderen. Bal stuitert nog op en de invalshoek van de camera geeft een vertekend beeld. Dus niet zeker dat ie over de lijn is. Logische beslissing van de VAR als de grensrechter niet vlagde. Te veel twijfel, dus dan geldt de beslissing van de grensrechter van dat moment.

  4. The goal difference alone of both teams tells us that Ajax will be deserved champions this year. Unlike PSV, Ajax are smashing everyone domestically and in Europe. 🔥

  5. Eigen schuld Duitser …had je maar niet schijterig moeten spelen , in de blessuretijd pas je voorhoede wisselen, Lafaard ..❌❌❌🇮🇱🇮🇱🇮🇱👍🇮🇱

  6. Als PSV’er zou ik dit ontzettend zuur vinden. Richt jullie frustratie alleen niet op Ajax, op de VAR of Makkelie, maar op het gebrek aan technologische middelen van de KNVB. Het is helemaal niet moeilijk om betere camerabeelden te krijgen, ook in buitenspelgevallen

  7. Schmidt is echt het zieligste figuur op de Nederlandse velden. Altijd smoesjes bedenken en de slachtoffer spelen. Groei is een keer een paar ballen man

  8. eerlijk vodn ik psv best goed spelen hoor tegen ons !!!!
    MAARJA mooi voetbal is leuk een aardig MAAR winnen telt !!!
    en HEERLIJKKKKKKKKKKKKKKKKK die ene goal over de lijn
    kreeg er bijna een stijfe van LAUWWWWW

  9. Frenkie, Matthijs de ligt,.. spreken een veel moeilijkere buitenlandse taal vloeiend in een jaar.
    Deze simpele ziel spreekt over tien jaar nog steeds Engels als een downer

Leave A Reply