Karl Toko Ekambi Abha、Karl Toko Ekambi 2023、Karl Toko Ekambi Abha、Karl Toko Ekambi 2022/2023 Abha 2023/2024 🔴 SVMMcomps (2 番目のチャンネル): https://bit.ly/3dLKSUd 🔵 ファンページ: http://bit.ly/2okQj2t *アップロード内容に何かご不満がある場合は、メール (sportvideosmm2@gmail.com) を送ってください。削除させていただきます。 ► Twitter: http://bit.ly/1Lp6VvN ► ビジネス用メール: sportvideosmm2@gmail.com ► 音楽: Prod. COURAGE www.couragebeats.com https://www.youtube.com/c/COURAGEBeats https://couragebeats.beatstars.com/ https://soundcloud.com/couragemusicofficial このコンテンツは、変革的かつ教育的な性質を持っています。 動画は、編集によってクリエイティブな価値が加わり、コンテンツがユニークになるため、YPP ポリシーのコンテンツ品質セクションに準拠しています。#KarlTokoEkambi #Abha #Ekambi ⚪⚫🔴🔵🟡● ———————————————————————————— ⚠️ 「この動画の映像の使用は、(1) 非営利、(2) 本質的に変形可能、(3) 元の動画に悪影響を与えないため、米国著作権法に基づくフェアユースに該当します。」私は、いかなる方法、形態、形態においても著作権者の権利を侵害する意図はないことを明言する必要があります。使用されるコンテンツは、研究/レビュー目的および教育にのみ使用されます。すべてフェアユース法に基づきます。© SVMM
21 Comments
çok içime sinmedi. dağınık duruyor.
Altayı gönderin. Gerekirse ön tarafa amatör ligden oyuncu alırsınız. Kaleciyi acil çözmemiz lazım
Mame thiamin bir üst modeli
Belki tuhaf gelecek ama ayni bizim mamadu nianga benziyor. Stili koşusu ayni bana onu hatirlatti. Ayrica son vuruslari cok iyi teknik. Kalede nereye vuracagini cok iyi biliyor istedigi yere birakiyor. Oyle vurayimda olursa olur gibi degil. Bence bize olursa faydali olacak gibi geliyor
Bana biraz Babel i anımsattı sol kanattan çekip vuruyor köşeye gelirse tutar mı bilmem
Yeteneğini maksimum düzeyde kullanan bir oyun zekası var. Son vuruşları çok iyi videodan gördüğüm kadarıyla. Topla ne yapacağı belli değil. Bizim lige de çok uygun bir oyun stili var. Ayrıca şutları düzgün ve isabetli. Bana kalırsa, fiyatıyla çok isabetli bir transfer olur. Şu anda tam bir fiyat performans futbolcusu.
Insallah gelir Fener'e
Tam bir kanat forvet 🔥
TETE BUNA BİN BASAR HEM BİLEĞİ HEM DİRİPLİNGİ TETE DAHA İYİ ALİ KOÇ INSALLAH YANLIS KARARLAR VERMEZZ
Kent daha kaliteli bir isim diye düşünüyorum. Ekambinin pas , şut ve biraz da bencilce zaafları olduğu kanaatindeyim.O bölgede Fenerbahcenin alternatifleri mevcut sol kanatta Kent,Tadic,king(yedek olarak satilmazsa) mevcut.Fenerbahcenin sol kanata transfer yapacaksa çok kaliteli bir kanat alması gerekiyor bence almasın kent paşalar gibi oynar bizim orta saha(2 transfer),1 sag kanat(yerli) ve kaleci almamız gerekiyor.
Sol kanatta bu oynayacaksa tadic nerde oynayacak, sağ kanata adam al alacaksan ama en önemlisi kaleci ve dmc
Rossi den iyi oldugu kesin. Divine oynuyo suratli ancak bitiricilik zayif. Tadic beslerse 15 atar en az. Kent ile degismeli oynar. Ama keske tete gelse fark yaratir
Ya vuruşları çok iyi topuda iyi sürüyor şutları da iyi potansiyali yüksek.Fenerbahçe'ye gelebilir.
Bunun king den ne farkı var Allah aşkına
Bu adam Fener de is yapmaz!!!!
2. Osayi samuel. Cok gereksiz bence
Beceriksiz yönetimin, yine bir sezonu heba edecek transferler yapiyor, sen zaha, gibi futbolcuyu birak tete gibi futbolcuyu birak,gel bu yarma futbolcuyu transfer et, sana yaziklar olsun ali koc, defol git takimin basindan,,senin vizyonun buymus
bunu almayalım
bombos topcu
Corinthians cairia como uma chuteira!
bang aku cinta sekali dengan om kambi 🤎🤎🤎 please come to barcelona, but we broke 😢