Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads ***連絡先:elmeddebislem@gmail.com Facebookでフォローしてください ► https://www.facebook.com/islem_meddeeb-416540745742394/ Instagram ► https://www.instagram.com/islem_meddeb89/
@ramziramirez4243 on 2023-05-12 6:28 AM صحيح احنا الترجي، لكن راك حرقت برشة جوارات، عبيد مثلا زايد في زايد بالمقابل ملاعبية اخرين خير منو برشة
@user-ic7cu7hn4o on 2023-05-15 5:06 PM كل الأهلوية: نقدر ونحترم الترجي الفريق الكبير ونكن لكم كل الاحترام والتقدير .ومرحبا بكم في مصر 🇪🇬 تحيا مصر 🇪🇬 ونتمني فوز الأهلي
@tamerkhalefa9971 on 2023-05-16 7:19 AM أنا اهلاوي لكن اقسم بالله الكابتن نبيل معلول من افضل المدربين احترام وأدب وخبرة وشخصية تستحق الاحترام من الجميع ❤❤
@sohayp on 2023-05-20 9:35 AM ما اخنا عارفين انكم الترجي ايه الدماغ ديالحكاية مش عجرفةاديك اتغلبت رايح جاي
@AhlawiEgypt on 2024-05-04 3:38 PM أن شآء الله الاهلي هيفوز على الترجي التونسي في رادس رايح جاي بمشيئة الله ❤❤❤احنا الاهلي
@AymanFarghaly-bi5jj on 2024-05-30 3:43 PM احنا العصبه ؟؟؟احنا الحرابش و القطوس ؟؟؟احنا بلاد المواخير ؟؟؟نحن رجااااااااال
@yousefalgoker-lf5wc on 2024-05-30 6:25 PM كابتن نبيل معلول الراجل المحترم ونعم انتم الترجي ومن حق كل شخص ان يتفاخر بناديه ويقول ما يقول ونحن الاهلي ايش المشكل
31 Comments
صحيح احنا الترجي، لكن راك حرقت برشة جوارات، عبيد مثلا زايد في زايد بالمقابل ملاعبية اخرين خير منو برشة
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
هتبلع ي عم الترجي الليله
Sada9a allahou al3adim
عفاطة وكراكوز بقيادة الفيل وعاش النادي الافريقي
hhhh ya3tek 3asba
انتما تراشي دعارة شبيبة قبائل قرتكم بلون اقريب اخسرتو
تراجي فريق ضعيف جدا لو شبيبة قبائل لا تخسر بثلاثة
احنا الترجي ابوتلاته 😂
انت الفيل نبيل معلول بوق من أبواق الطواغيت 🕋✌😜
هههههههههههههه 3 -0
هههههههههههههههههه
هههه تراجي 3 0😊
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Ntouma chneya 😂😂 3-0 🙉
بصاص
بيقلد كهربا لما قال إحنا الأهلي
😂😂😂 واحنا العو
من جزاءر احنا ترشي
عفاط كبير عملها قبل مع الفريق القومي
كل الأهلوية: نقدر ونحترم الترجي الفريق الكبير ونكن لكم كل الاحترام والتقدير .ومرحبا بكم في مصر 🇪🇬 تحيا مصر 🇪🇬 ونتمني فوز الأهلي
واحنا البعبع يا معلول❤❤❤
إحنا الترشي😂😂😂
أنا اهلاوي لكن اقسم بالله الكابتن نبيل معلول من افضل المدربين احترام وأدب وخبرة وشخصية تستحق الاحترام من الجميع ❤❤
انت رجل محترم لكن الترجي خارج البطوله وبلا اسف
مدرب محترم جمهور الاهلي يحترمه كثيرا
ما اخنا عارفين انكم الترجي ايه الدماغ دي
الحكاية مش عجرفة
اديك اتغلبت رايح جاي
كان دائما يخسر معانا رايحه جايه في رادس كمان
أن شآء الله الاهلي هيفوز على الترجي التونسي في رادس رايح جاي بمشيئة الله ❤❤❤
احنا الاهلي
احنا العصبه ؟؟؟احنا الحرابش و القطوس ؟؟؟احنا بلاد المواخير ؟؟؟نحن رجااااااااال
كابتن نبيل معلول الراجل المحترم ونعم انتم الترجي ومن حق كل شخص ان يتفاخر بناديه ويقول ما يقول ونحن الاهلي ايش المشكل