Share.

31 Comments

  1. صحيح احنا الترجي، لكن راك حرقت برشة جوارات، عبيد مثلا زايد في زايد بالمقابل ملاعبية اخرين خير منو برشة

  2. كل الأهلوية: نقدر ونحترم الترجي الفريق الكبير ونكن لكم كل الاحترام والتقدير .ومرحبا بكم في مصر 🇪🇬 تحيا مصر 🇪🇬 ونتمني فوز الأهلي

  3. أنا اهلاوي لكن اقسم بالله الكابتن نبيل معلول من افضل المدربين احترام وأدب وخبرة وشخصية تستحق الاحترام من الجميع ❤❤

  4. ما اخنا عارفين انكم الترجي ايه الدماغ دي
    الحكاية مش عجرفة
    اديك اتغلبت رايح جاي

  5. أن شآء الله الاهلي هيفوز على الترجي التونسي في رادس رايح جاي بمشيئة الله ❤❤❤
    احنا الاهلي

  6. كابتن نبيل معلول الراجل المحترم ونعم انتم الترجي ومن حق كل شخص ان يتفاخر بناديه ويقول ما يقول ونحن الاهلي ايش المشكل

Leave A Reply