► スカイスポーツニュースを購読する: http://bit.ly/SkySportsNewsSub ウェールズのロブ・ペイジ監督は、ネーションズリーグのトップリーグから降格したあと、ポーランドに1-0で敗れたことは「世界の終わりではない」と語った。ウェールズは主力選手数名が負傷で欠場したが、後半に何度もチャンスを作ったが、57分にスヴィデルスキが決めたゴールでポーランドが勝利を収めた。この敗戦で、ワールドカップ出場を決めたウェールズは、ネーションズリーグ6試合のうち5試合で敗退したことになる。「試合に負けて降格したことは残念だが、世界の終わりではない。今はワールドカップに完全に集中している」とペイジ監督は語った。 「現実を直視しましょう。オランダ、ベルギー、ポーランドで対戦した相手を見てみましょう。私たちの選手たちは毎週のように試合に出場しているわけではありません。この試合に臨むにあたり、多くの負傷者が出ています。それが私たちの道を狂わせたり、自信を損なったりすることはないはずです。トップチーム相手にチャンスはほとんどないので、容赦なく戦わなければなりません。今夜は素晴らしいチーム相手に多くのチャンスを作りましたが、容赦が足りませんでした。」 #SkySportsNews #SkySports #wales ► このストーリーの最新情報はこちら:https://qrcode.skysports.com/skysports/topstories YouTube の Sky Sports のその他の動画: ► Sky Sports Retro:http://bit.ly/SkySportsRetroSub ► Sky Sports:http://bit.ly/SkySportsSub ► Sky Sports Football:http://bit.ly/SSFootballSub ► Sky Sports Boxing:http://bit.ly/SSBoxingSub ► Sky Sports F1:http://bit.ly/SubscribeSkyF1 ► Sky Sports Cricket:http://bit.ly/SubscribeSkyCricket ► Sky Sports Golf:https://bit.ly/SubscribeSkySportsGolf ► Sky Sports News コンテンツのライセンスに関するお問い合わせは、こちらをご覧ください:https://www.skysports.com/more-sports/news/31754/11434270/license-sky-sports-footage

Share.

20 Comments

  1. My god, sky sports are obsessed with political issues and box ticking nonsense…. If UK teams are so much interested in political opinions DO NOT GO TO THE WC ……

  2. Of course we are. When you have a world cup Qualifier final wedged in between 2 nations league games we were always gonna play the kids for them

  3. If England and Wales were relegated to League B, there is a potential British clash against Scotland and Republic of Ireland. Huge shame because all nations were huge favorites to host Euro 2028.

  4. As a person who goes to Wales matches, i'm totally ok with this. There was more chance of us getting relegated than not and that playoff game against Ukraine had an affect on the preparation for this competition. If it was a qualifier for a proper tournament then that would be a different story, but it wasn't, it was just a bunch of semi competitive games in some competition no-one gives a toss about. Just glad we are in a world cup for the first time in 64 years. Even if we get smashed, there will be no complaints from me. Being there is enough.

Leave A Reply