#acmilan #christianpulisic #olivergiroud もっと素晴らしい動画をご覧になりたい方は、Whistle を購読してください! – http://goo.gl/y2JNsG Whistle をもっと見たいですか? 私たちをフォローしてください: TIKTOK: https://www.tiktok.com/@whistle INSTAGRAM: http://instagram.com/whistlesports TWITTER: https://twitter.com/whistlesports FACEBOOK: http://facebook.com/whistlesports WHISTLE とは? Team Whistle は、世界中のどこでコンテンツを消費していても、今日の世代を魅了し、活性化させるために設立された DAZN グループのスポーツおよびエンターテイメント メディア企業です。データ駆動型のコンテンツ作成および配信のパイオニアとして、Whistle は 50 を超える番組のポジティブで共感できるオリジナル コンテンツと、YouTube、TikTok、Snapchat、Instagram、Facebook などのデジタルおよびソーシャル プラットフォーム全体で毎月 40 億回以上の視聴を生み出すクリエイター ネットワークを擁しています。ソーシャル メディアやストリーミング プラットフォームとの深いつながりを活かして、Team Whistle の社内エージェンシー「MAGNET」は、ブランド、リーグ、プラットフォームにプラットフォーム ファーストのコンテンツ戦略を提供し、視聴者を引き付け、収益機会を創出します。当社の主力シリーズには、No Days Off、My Hustle、Dunk League があり、Patrick Mahomes、Trae Young、Ja Morant、Karl Anthony Towns、A’ja Wilson、Cooper Kupp、Kyrie Irving、Snoop Dogg、Joel Embiid、G-Eazy、Trea Turner、JR Smith などのタレントを特集してきました。https://teamwhistle.com/ にアクセスして、次に何を見たいかを下記にコメントしてください。
35 Comments
خیلی خوبن
I cant figure out Pulisic's accent
Tonali for risk taker
Wait is pulisic playing at iMac Milan now?
The way Giroud said “Probably myself”😂
Edit: MOM IM NOT FAMOUS
Fun fact about Christian Pulisic he was born in Hershey Pennsylvania and that’s where I almost live so I’ve been to Hersheypark a lot
Christian didn’t spent a season and he has a great chemistry already
Bro haaland plays for norway messi plays for Argentina
Who laughs loudest ?
Olivier Giroud : Probably Me
Proceeds to laugh Loudly
Io amo tutto due dai
A pro winger and Goalkeeper
Goal keeper wearing out field kit
I love Giroud’s french accent when he speaks english.
Milan❤❤
Giroud sound like Zlatan
Why is Oliver not wearing the gk kit?😂
"Who is the biggest risk-taker?" Giroud "Tonali"
Who is the best golie giroad or miangnan 😂😂
👇🏿
Theo H
Théo takes a lot of risks. Considering he attempted to kill Mason Mount inside the penalty area in a WC quarter-final.
Pulisic seems like a chill guy
I met giourd
😂😂😂😂😂
I don’t know how anyone can hate Ac Milan or most of their players
I cant even sleep the whole flight Like on a 10 hour Flight i got 0 sleep to london
MAN SOMEONE HELP IS THEO AT PSG OR WHAT I DONT UNDERSTAND MILAN IR PSG PLEASEEE
Bro probably smiles while sleeping💀
Love AC Milan fr, it’s like watching 2019 Chelsea😂
When I heard risk, Theo Hernandez was first in mind😂
Giroud has been there for pulisic since chelsea, no wonder kids flying in the seria right now
Didn't know bro was chill like that
Yacine Adli is amazing
Tonali took a few risks 😂😂😂
❤❤❤❤🇺🇾🇺🇾🇺🇾❤️😘💪🇺🇾🇺🇾
I love seeing Americans play big Liga!!! The US needs to get with the program. Futbal should be the biggest like rest of world.