Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads フィリップ・ムラデノビッチは、満員のオリンピックスタジアムでプレーした経験と彼の今後について、Sportalに語った。
@pano_kato80 on 2024-08-31 4:18 AM Όταν παίζαμε τελικό και ημιτελικούς στο champions ,οι άλλες ομάδες τρωγανε 5αρες για πρωινό…☘️☘️🇬🇷
5 Comments
😂😂😂😂😂 Ήμαστε 2 χρόνια στην σειρά στην Ευρώπη 😂😂😂😂😂😂
Τον αγαπώ!!❤
Μπράβο ρε για την πρόκριση 💚
Όταν παίζαμε τελικό και ημιτελικούς στο champions ,οι άλλες ομάδες τρωγανε 5αρες για πρωινό…☘️☘️🇬🇷
You deserve to play in larisa