Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads 元レヴズで、現在は米国代表とアーセナルのゴールキーパーを務めるマット・ターナーが、レヴズのトレーニングセッションに立ち寄り、元所属クラブの選手と挨拶を交わし、近況を語り合いました。
@ivettepineda3060 on 2023-07-19 10:42 PM Bro he and Petrovic are my favorite. And good catch on the hat
@EvanHayes-mf8gs on 2023-07-19 11:48 PM We love you Matt and I hope you do well in your bright future!❤❤
6 Comments
Amazing!
Bro he and Petrovic are my favorite. And good catch on the hat
cool
We love you Matt and I hope you do well in your bright future!❤❤
Recently played in 4v4 cup love the stadium 🏟️!!!
When are you coming back Matt we miss you