Share.

22 Comments

  1. Hiç sevmiyorum bunu karakter yoksunu Hatay'lıyım Beşiktaş taraftarıyım gitti diye sevinirken Hatay'a geldi diye de üzülüyorum

  2. Aq 4 tane cahil cühela gelsin diye yönetime baskı yapar totosunu kaldırırsınız sonrada oh be gitti dersiniz gzzal için de yapılmadımı aynısı….

  3. Galatasaraylıyım ama aboubakar çok kötü bir haksızlık oldu mal Beşiktaşlılar aboubakar size o kadar gol attı Benfica maçında 3 3 yaptı Adem efsane golcünün sonu niye hatayspor'a verdiğiniz Bir de sevmiyorsunuz mallar

  4. Her yıl mutlaka bir tane karaktersiz oyuncu getiren yonetimi tebrik edin.lens mesela…bu ahmet nur cebi denen ibliside besiktastan kazıyın.tarihte bunun kadar zarar veren olmadı.ormani sucluyorduya…sen fikret ormanin g…. kılı olamazsin

Leave A Reply