ヤラー・アブバーカル・ヤラー! #マネ #サディオマネ #サッカー #アブーバカール #ショティゲーム #ベシクタシュ #インモービレ #ラファシルヴァ #bjk #フットボル #ショティゲーム #移籍 #スポーツ #ハタイスポル #フットボルグンデミ #フットボルハーバー #ベシクタシュ移籍 #ベシクタシュク #チャルシュ #ラファシルバ #ンドゥール #ラファエレアオ #ゲドソンフェルナンデス#不動 #ヴァンブロンクホルスト#leao #leão お問い合わせ sotigame01@gmail.com
4 Comments
2020-21 sezonunda öyle demiyodunuz abu saplar diyodunuz
Eskiden aboubakar en iyi şimdi en kötümü oldu aboubakar iyi biri
ALLAHA ŞÜKÜRLER OLSUN BU GÜTDEN RESMEN. KORTULDUK. YAHU. 😅😅😅
Amartey gitti sonunda abi