Share.

23 Comments

  1. Ben beşiktaşlıyım bu adam abartıldığı kadar iyi bi oyuncu değildi bi şampiyon olduğmuz sene iyiydi onun dişinda gayet ortalama bi stoperdi. çalım yiyordu genelde ve şampiyon olduğumuz sene welinton ve n sakala bile iyiydi düşünün . gol atıyordu ama hiçbir zaman haketmedi bu kadar değeri . Bi Tosic etmez benim gözümde bi Marcelo etmez. Final oynadığında satmamiz lazımdı

Leave A Reply