Share.

23 Comments

  1. Nede olsa fenerbahçenin adamı..maçı almasını beklemiyordukta..baktı fener 2.golü atıp rahatlayamıyacak kendi kalesine gol attıcak kadar onurlu ve gururlu..takibedin bu oyunu galatasaraya karşı oynıcakmı..bize gelen barcelona kesiliyor a.m.k…taraftarı olmak ayrı bulunduğu kulübe ihanet etnek ayrı…

Leave A Reply