Share.

17 Comments

  1. ثنائي جميل وممتع شكرا للفريق كاكل اللي متعنا انهردا وبتوفيق لامام ورضا وللفريق في باقي الموسم من قلب اهلاوي بنحبك ياايمو ومزيان يارضا تبارك الله عليك ❤❤

  2. جميلة اغنية الخلفية بس لو كنتم كتبتوا اللهجة المغربية ع الفيديو كانت هتبقى جميلة اكثرررر

  3. امام عاشور ملك النص ورضا الموسيقار المغربي واحلي دويتو قادم وبالتوفيق يا رجاله 👍👍👍

Leave A Reply