Yetmez, fenerli Ozan hazır piyasası varken acilen elden çıkarılmalı. Eren yedek olacak şekilde ara transferde onun yerine isabetlininde isabetlilisi birisi bulunmalı. Saviç gözden düşmeden satılmalı. Orta saha bitik. Haliyle defansa ve ofansa çok büyük negatif etkisi var.
Hiç bir ṣey yapmayan ozan tufan ve ona evlat muamelesi yapan ṣenol güneṣte kadro dıṣı kalmalı.Trabzon spor yaṣlılar yurdu gibi.bu ne yaaaaa71 yaṣındaki ṣenol güneṣ bu takıma ne heyecan nede baṣka bir ṣey verir.
Ne güzel iş yapıyorsunuz 😂 oynamayan oyuncuları kadro dışı bırakmak iş bilmezliğinizi bariz gösteriyor. Densvil tmm diğerleri yanlış . Mendy ozan visca kadro dışı bırakılmalıydı
Her mağlubiyette taraftarin gazını aliyor ilk önce hoca gönderildi sonra borç ödendi dedi hakemler tarafından dograniyoruz dedi simdi ise oyunculara suç yıkıldı yapılan bütün olaylar tamam yanlış yok fakat biraz dönüp acaba sorun bende mi demeli insan suçu kendinde aramalı
Bu Senol güneş in kalecilik hariç Trabzonspor hiç bir faydası olmamıştır Trabzonlu bi oyuncuyu hocamı yetiştirip yapmış takmış peşine bayram böyle gidiyor
Enis Bardhi en azından bu Çöplerin içinde en kaliteli olanıydı. Umut Bozoku hiç bir Hoca tercih etmedi. Geçen Sezon 3-5 bakmadan neden yollamadınız? Gittiniz Futbol Gazisi olmuş Saviç ve Nwakame yi Transfer ettiniz.
Hepsi kadro dişi bıraksınlar trabzonspor alt yapı yetişen çöpleri oynasınlar biz nasıl olsa serkan asan hüseyin türkmen mustafa yumlu mustafa akbaş hasan üçüncü zekı yavru gibi yeneksiz futbolcular alişiğiz
Kardeş bu kadroyu kime verirsen ver top oynatamaz orta sahaya baksana 1 tane yaratıcı farklı özelliği olan oyuncu yok hepsi düz kalas oyuncular Okay lustram ozan ekstra bir özellikleri yok gönder gitsin Gönderdiğimiz trazegueti arar hale geldik.YASLİ VİSCAYA NWAKAMEYE kadar düştük 70 den sonra oynayabilecek oyuncular bunlar net 8 numara oynayan oyuncumuz yok Stoperler desen Allah'a emanet
Tek çare Fatih Tekke.. Bu fosil beyinli şenolun kendine hayrı yok takıma ne fayda sağlayacak. Şenol denen KÜLÜSTÜR yuhlanarak kovulmali, onun tek amacı vardı gelirken, Trabzonsporu dip yaptırıp Başkanı göndermek. Bu deve takımın başında olduğu sürece puan almak imkansız. Nerde Avcı yı yuhalayan zibidiler, bu deveye nasıl tahammül ediyorlar. Aklını başına al Ertuğrul Başkan, bu adamın tek derdi kulübe dip yaptırıp seni göndermek, uyan artık…
Bu takımların hocası dahil başta hoca olmak üzere hiçbir cacık olmaz bunu gören seyirci nasıl o Sedat’ı dolduruyor hayret ediyorum yakında komple Syd inler yönetilmiş istifa hoca yoluna diye
Bu cahillikle takımı küme düşürürseniz hiç şaşırmam.Trabzonun sorunu,genel anlamda bir zeka sorunudur deyincede kızıyorlar!Herkezi aptal sırf kendilerini akıllı sanıyorlar , halbuki olay tam tersi Haftaya son şans olan ligin en dibindeki adanademirsporla maçı var trabzonun ve emin olunki eğer onada yenilirse Trabzon paramparça olur.. daha hiçkimsede toplayamaz.
3 yıldı rakipler ereni biliyor onun kanadından geliyorlar ve golü buluyorlarc eren iyi olsa yerine oyuncu alınmazdı ARİF oynasa ondan bin kat iyi oynar ha fenerli ozanında istemiyoruz iyi olsa fener göndermezdi
Şenol gunes artık yaşı gelmiş beli yaştan sonra araba bile kullandırmiyorlar fatıh terim nasıl GS kötü sonuçlar alınca gs istifa etti okan buruk geldi GS 2 yıldır sanpiyon ve 3cü sanpiyiyon luga gidiyor şenol sende istifa eğer TS yi düşünüyorsan
44 Comments
Ulan arkadaş oynamayan oyunculari kodro dişi birakmak ne ola oyun da olıpta oynamayanlari kodro dişi yapsananiz
Bu baskan varken bu trabzonspor dogru yola girmez ugurcan mendy visca okay panza haric heosini baskanin ofisine gondereceksin o ilgilenir
Hamsi kafalari
Yetmez, fenerli Ozan hazır piyasası varken acilen elden çıkarılmalı. Eren yedek olacak şekilde ara transferde onun yerine isabetlininde isabetlilisi birisi bulunmalı. Saviç gözden düşmeden satılmalı. Orta saha bitik. Haliyle defansa ve ofansa çok büyük negatif etkisi var.
Hiç bir ṣey yapmayan ozan tufan ve ona evlat muamelesi yapan ṣenol güneṣte kadro dıṣı kalmalı.Trabzon spor yaṣlılar yurdu gibi.bu ne yaaaaa71 yaṣındaki ṣenol güneṣ bu takıma ne heyecan nede baṣka bir ṣey verir.
Ozanla Ereninde listeye dahil olması lazım adalet istiyoruz
Sizin yapvanigiz şeyi ozan oynamiyorda ya bardhi ne alaka nwakeme ve visca 1000 basar kanat Enis mi oynuyacak
Ne güzel iş yapıyorsunuz 😂 oynamayan oyuncuları kadro dışı bırakmak iş bilmezliğinizi bariz gösteriyor. Densvil tmm diğerleri yanlış . Mendy ozan visca kadro dışı bırakılmalıydı
Umut Bozok ne alaka zaten adam 1 yıldır oynamiyo eren ozan şam onlarda birakilsin
Her mağlubiyette taraftarin gazını aliyor ilk önce hoca gönderildi sonra borç ödendi dedi hakemler tarafından dograniyoruz dedi simdi ise oyunculara suç yıkıldı yapılan bütün olaylar tamam yanlış yok fakat biraz dönüp acaba sorun bende mi demeli insan suçu kendinde aramalı
Draguş?
Keşke kendisi de kadro dışı kalsaydı..!!!
Trabzonspor tarihinin en başarısız yönetimi.
bi dört oyuncu daha kadro dışı bırakılması lazım ozan tufan vakayeme denis daragus Muhammed çam
Umut Bozok’un ne suçu var?
Ulan küme düşmesek bari . Bu kadro planlamasını yapanlar araştırılmalı ajan olma ihtimalleri var kanımca.
Asil Şenol Güneş kadro dışı bırakın bu takımın başına kim gelirse gelsin galip gelir
Bu Senol güneş in kalecilik hariç Trabzonspor hiç bir faydası olmamıştır Trabzonlu bi oyuncuyu hocamı yetiştirip yapmış takmış peşine bayram böyle gidiyor
En az 2 oyuncuyu da ilk 11 e almasın. Ozan Eren
Kalsa ne olur sanki umurlarında
Hüseyin türkmen yeneksiz İlk 11de oynar artık 😂
Şenol güneş teknik direktör değil tatık teknik oyunu okuma yok 3 hafta rakıp 3 puan hediye ediyor
Enis Bardhi en azından bu Çöplerin içinde en kaliteli olanıydı. Umut Bozoku hiç bir Hoca tercih etmedi. Geçen Sezon 3-5 bakmadan neden yollamadınız? Gittiniz Futbol Gazisi olmuş Saviç ve Nwakame yi Transfer ettiniz.
Hepsi kadro dişi bıraksınlar trabzonspor alt yapı yetişen çöpleri oynasınlar biz nasıl olsa serkan asan hüseyin türkmen mustafa yumlu mustafa akbaş hasan üçüncü zekı yavru gibi yeneksiz futbolcular alişiğiz
İlk gitmesi gereken algıcı yalancı Ertuğrul doğan ve bunamış Şenol Güneş daha sonra bu oyuncular artı ozan Tufan eren Elmalı malhero vs
Sanki bu drum onlarin sucu…acaba ayliklarini akabiliyorlarmi?
💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜🌹
ozanda draguş bu ikili daha kötü bunlarda kadro dişi
Trabzonlu dostlar Fenerbahçe’ye karşı yaptığınız mücadeleyi diğer takımlarlara karşıda verirseniz ligte kalırsınız ama 5 yediğinizde horan tepmezseniz
Kardeş bu kadroyu kime verirsen ver top oynatamaz orta sahaya baksana 1 tane yaratıcı farklı özelliği olan oyuncu yok hepsi düz kalas oyuncular Okay lustram ozan ekstra bir özellikleri yok gönder gitsin Gönderdiğimiz trazegueti arar hale geldik.YASLİ VİSCAYA NWAKAMEYE kadar düştük 70 den sonra oynayabilecek oyuncular bunlar net 8 numara oynayan oyuncumuz yok Stoperler desen Allah'a emanet
Tek sorun başkan
Ozani unuttunuz
Ertuğrul Doğan gitmeli..Muharrem usta bile daha iyi yönetiyordu
Tek çare Fatih Tekke.. Bu fosil beyinli şenolun kendine hayrı yok takıma ne fayda sağlayacak. Şenol denen KÜLÜSTÜR yuhlanarak kovulmali, onun tek amacı vardı gelirken, Trabzonsporu dip yaptırıp Başkanı göndermek. Bu deve takımın başında olduğu sürece puan almak imkansız. Nerde Avcı yı yuhalayan zibidiler, bu deveye nasıl tahammül ediyorlar. Aklını başına al Ertuğrul Başkan, bu adamın tek derdi kulübe dip yaptırıp seni göndermek, uyan artık…
Dragus ozan wkayeme savic nerde birde senol gunesi trabzon disina gonderin
Umut bozok nedenki 😂😂
Boşa kürek sallıyorsunuz Şenol hoca en kral kadro ile bile başarı sağlayamamıştır bakmayın dünya üçüncüsü oldu stata adı verildi ne başarısı var başka
Bu takımların hocası dahil başta hoca olmak üzere hiçbir cacık olmaz bunu gören seyirci nasıl o Sedat’ı dolduruyor hayret ediyorum yakında komple Syd inler yönetilmiş istifa hoca yoluna diye
Bu cahillikle takımı küme düşürürseniz hiç şaşırmam.Trabzonun sorunu,genel anlamda bir zeka sorunudur deyincede kızıyorlar!Herkezi aptal sırf kendilerini akıllı sanıyorlar , halbuki olay tam tersi Haftaya son şans olan ligin en dibindeki adanademirsporla maçı var trabzonun ve emin olunki eğer onada yenilirse Trabzon paramparça olur..
daha hiçkimsede toplayamaz.
Agaogluna yapılan ihanetlerin bedeli çıkıyor çok ah almışız demekki
3 yıldı rakipler ereni biliyor onun kanadından geliyorlar ve golü buluyorlarc eren iyi olsa yerine oyuncu alınmazdı ARİF oynasa ondan bin kat iyi oynar ha fenerli ozanında istemiyoruz iyi olsa fener göndermezdi
Şenol gunes artık yaşı gelmiş beli yaştan sonra araba bile kullandırmiyorlar fatıh terim nasıl GS kötü sonuçlar alınca gs istifa etti okan buruk geldi GS 2 yıldır sanpiyon ve 3cü sanpiyiyon luga gidiyor şenol sende istifa eğer TS yi düşünüyorsan
Zaten sezon sonu sözleşmeleri bitiyor
Kadro dışı bırakılacak tek kişi Şenol Güneş