Share.

11 Comments

  1. Sezon başında hazırlık maçlarının en iyisi oydu. Ama okan hocam kusurumuza bakmasında geldiği çıktığı alt yapıya haksızlık yapıyor. Sürekli birilerini devşireceğine koca gs nin alt yapı takımlarından artık oynatacak adamlar bul. Bak az seni yenecekti çocuklarla neredeyse tamamı alt yapısından OKAN HOCAM Artık bunu bekliyoruz hem gelecek hem maddi kazanım hepsi için bekliyoruz artık. 3 – 5 attığın maçta bile çocukları oyuna almayıp bazılarına boşuna şans veriyorsun.

  2. Nelson nelson diyordunuz ne oldu ben ilk macindan beri eleştirirken bana sen futboldan anlamiyorsunuz diyordunuz metehan kendini yaz kampinda gösterdi nelsonun yerine oynatilsin diyordum futboldan anlamayan yine ben oldum ayni seyi jelert icin söylüyorum oynatilmasi lazim metehani nasil oynatiliyorsa jelertte oynatilmasi lazim gs cok buyuk hata yapar satarsa ilerleyen yillarda cok iyi paraya satarlar

Leave A Reply