Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads パナイトリコス – アリス テッサロニキでのアリスの虐殺は存在しない反則です
@stefanosmisanthrope on 2024-11-15 7:45 AM το καλο με τα ταγαρια τους διαιτητες που μας σφαζουν ειναι οτι μας πορωνουν ακομα περισσοτερο, το σολντ αουτ με Βολο ειναι μονο η αρχη.
12 Comments
επο γαμιολα ο ΑΡΗΣ πανω απο ολα
Σιχαματα κοράκια λαμογια
Το φαουλ που το ειδανε
Έπρεπε να πλησιάσει ο τουρκος
Πάμε γερά Vamos Aris❤
το καλο με τα ταγαρια τους διαιτητες που μας σφαζουν ειναι οτι μας πορωνουν ακομα περισσοτερο, το σολντ αουτ με Βολο ειναι μονο η αρχη.
Nice edit
Γεια σου πάνο
Τον γάμησε το σπίτι
Τι γκολ ακυρωσατε ρε απιθανοι
Παντε να διδαχθειτε διαιτησία ρεμαλια
Σακουλαρα τι δωσατε ρε καριολιδες