Share.

49 Comments

  1. Livaya laf söyleyenler olmuş.
    Muslera dan çok daha az gol yediği ve kimseye sataşmadığını (hem rakip oyunculara hem de teknik direktöre ) unutuyorlar.😅
    Adamda artık ne karakter ne başarı kaldı.😮‍💨😮‍💨

  2. Şu adamı eleştiren "çöp" diyen gerizekalılar var. Şundaki oyun zekası bir iki topçuda daha olaydı şu an liderdik. Koşmuyor muş, hızlı değil miş! Ulan toptan hızlı ne var, güya hızlı olanlar, koşanlar şu adamın ne asistlerini yediler.

Leave A Reply