Livaya laf söyleyenler olmuş. Muslera dan çok daha az gol yediği ve kimseye sataşmadığını (hem rakip oyunculara hem de teknik direktöre ) unutuyorlar.😅 Adamda artık ne karakter ne başarı kaldı.😮💨😮💨
Şu adamı eleştiren "çöp" diyen gerizekalılar var. Şundaki oyun zekası bir iki topçuda daha olaydı şu an liderdik. Koşmuyor muş, hızlı değil miş! Ulan toptan hızlı ne var, güya hızlı olanlar, koşanlar şu adamın ne asistlerini yediler.
49 Comments
Ciro mertens ve babasından çalmışlar bunu da mı çaldınız ya
Hahaha
Okan Kocuk taklidi yapıyor kral
Hep bi özentilik
Bunlar Ciro’nun golünde çalmış aw
Livaya laf söyleyenler olmuş.
Muslera dan çok daha az gol yediği ve kimseye sataşmadığını (hem rakip oyunculara hem de teknik direktöre ) unutuyorlar.😅
Adamda artık ne karakter ne başarı kaldı.😮💨😮💨
çocukla böyle dalga geçmemek gerek, o da biliyor neyin ne olduğunu. En azından yalandan üzülme numarası yapmasa iyiydi
Ciro is the best
Bence bilerek yapmadı
özeniyorsunuz yine 😅
Rakibini bulmuş bunlar 😂
Gs maçında uğurcan;
Okan koçuk degil mi bu
direkt sözleşme imzalarım kanat eksik takımda bizim
❤
Taklitçiler sizi…olmaz sizden
Vallahi çok güzel taklit yapmış
Tadiç bıyık m karakter çebi senin en aq 500bin için şu adamı fenere kaptıesın aq aveli
Fenerbahçe'nin huyu bu bunuda Galatasaray dan çalmış CİRO MERTENS kıskanılıyorsunuz
Kendinin yere atmayi nasıl bilyo
Çok kral adam 👍👍👍
Ali koç görmesin😅
Tadiç koşmaktan yorulmuş kaleci olmaya başladı 😂😂
Yeni kaleci hayırlı olsun 😂😂 😂😂
Aklima ismail Çipe geldi ne kaleciydi be kral😂
Şu adamı eleştiren "çöp" diyen gerizekalılar var. Şundaki oyun zekası bir iki topçuda daha olaydı şu an liderdik. Koşmuyor muş, hızlı değil miş! Ulan toptan hızlı ne var, güya hızlı olanlar, koşanlar şu adamın ne asistlerini yediler.
Ali koc görmesin
İzahı olmayan şeylerin mizahı olur
Galatasaray'ı taklit etmekten başka çabaları yok.
Kaldı 5 Batu 😂
Galatasaray özentileri sizi. Aile olmaya çalışıyorsunuz ama olamayacaksınız…
tadic hayrettin gibi atlamış :))
Maşallah 🧿 babası gibi
Çok tatlısın be adam
Acun Ilıcalı: “işte yapı hep bunlar, yoksa küçük çoçuk nasıl gol atsın Tadic’e…”
Okan koçuk
Superu
Ciro daha tatlı ve daha çok golü var
Burda da yere yatıyor awk 😃
Oğlu daha iyi vuruyor
Rizenin kalecisini hatırladım neydi ismi
Gökhan Arıkan nin aynisi
Bunudamı çaldınız
İyi rol yapıyor…😅
Oyun cuyken kale ye geçen biziko 😂😂😂
Okan kocuk sandım jsjsjsjsjs
Livakovicden daha iyi lan
Ali koç görmesin 😂😂😂
Tadic sen ne yapıyorsun ne yapıyorsun oğlum
Saint Maximin'in Oğlu ❌
Fred ✅