Share.

10 Comments

  1. هو من يوم ما حدثت مذبحة بورسعيد فى الاستاد يمكن فضلنا سنه ما نحتفل بااى انجاز رياضى صح. كده ليه بنحتفل فى ظل احداث غزه😢

  2. ربنا يديم عليكم الفرح و السعادة و الإنتصارات يا فرحة مصر الكبيرة أوي. احبكم في الله. احبكم من كل قلبي. تحياتي♥️🌺❤️🌹

  3. رساله جميله من معتصم احمد يا رب الاهلي يكسب يكسب كل دوري وكل بطل افريقيا

Leave A Reply