Share.

43 Comments

  1. Fenerin ovunebilecegi tek sey trabzon galibiyeti, bu adamlar da kadikoyde kayiyor, iki anadolu takiminin maci nefes kesti😂😂😂😂😂

  2. Revivo rapaic balic ortega Alex izledim tadic kadar üst düzey futbolu bilen görmedim Fenerbahçe de bunu söylerken yaş farkını da değerlendirdim ve günümüz futbolun zorluğunu da değerlendirdim. Saydıklarım daha çok katkı sağlamıştır efsane futbolcular tadic 5 sene önce bile gelseydi 5 yıl oynasaydı hepsinin önüne geçerdi

  3. Fetosaray ittifakını yendik gönüllü uşak Trabzonspor fetosaray dan yine güle oynaya 5 yiyecekler horon tepecekler sonra ahlak tan adaletten bahsedecek ler büyük takımız diyecekler omurgasız takım

  4. Kostic tadici taniyir ve biliyorki kosmaya devam edersei o pas ona gelecek obyzunden keesmedi ve kostu ayni poziyondq maxsim olsa kosmazdi bu golde olmazdi o yzuden maxsim yedege kostic 11 girmeli

  5. Pozisyon faul olabilir ya da olmayabilir. Sen 4 kişi o ara pasını attırıyorsan golü dr yersin. Ceza sahasında takımın çoğu var ama Dzeko boş kaleye gol atıyor.

  6. Fener taraftarı kadar dönek takım yok daha dün tadic niye bu takımda diyenler şimdi artık tadic oynamalı diyor rezilller😂😂

Leave A Reply