ジュリチッチ:彼はサンプドリアからフリーのままでパナシナイコスと契約 パナシナイコスはフィリップ・ジュリチッチとともにすべてを見つけ出し、セルビア人ミッドフィールダーが緑色の服を着るために残された唯一のものはサンプドリアから正式にリリースされることだ。フィリップ・ジュリシッチは、カルロス・ゼカ、フィリップ・ムラデノビッチに続き、パナシナイコスにとって今夏の3人目の移籍となると予想されている。 31歳のセルビア代表ミッドフィールダーはトレフォイルと2年契約に合意し、このポジションのように「グリーン」の計画において絶対的な優先事項であった「10人」を強化するためにイヴァン・ヨバノビッチ監督に選ばれた選手となった。バーナードしかいなかった。ジュリッチの移籍に署名し発表するのは、サンプドリアから正式に放出することだけだ。ジェノアのチームとの契約には、降格の場合に備えた少額の契約解除条項があり、クラブがセリエBに降格したため、経験豊富なミッドフィールダーはそれを利用してフリーに留まり、パナシナイコスでキャリアを続けることになる。

Share.

42 Comments

  1. Πιστεύεις ότι μπορεί να βοηθήσει την ομάδα μας ο Filip Djurisic ?

    ☘Αν θες άφησε μια Εγγραφή να φτάσουμε τους 10.000 πράσινους 🙏

  2. Δυστυχώς φίλοι παναθηναικοι επειδή ακούω όλοι λένε για ηλικίες μην περιμένετε να έρθει στο ελληνικό πρωτάθλημα παίχτης για βασικός κάτω από 27 χρονών..και ειδικά τέτοια περίοδο δεν γίνονται τέτοιες μεταγραφές τύπου λινγκρ Ωραίο βίντεο μάστορα συνέχισε έτσι..

  3. Φτιάξε κ ενα βίντεο με τον Μπεργκ τι γκολ έβαζε πριν 10 χρόνια… Δυστυχώς ο παικτης είναι σε πτωτικη πορεια δεν μαρκάρει κ δεν είναι πλεον τόσο παραγωγικος

  4. Προτιμώ να παραμείνει ο Bernard στη θέση 10. Δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τον Duricic. Δεν τους βγήκε η μεταγραφή του Lingr και με το ζόρι , θέλουν να φέρουν δεκαρι. Εκτός κι αν θέλουν να πουλήσουν τον Bernard λόγω του υψηλού συμβολαίου του , αυτό το δέχομαι. Καλύτερα ας μείνει η τριάδα Bernard – Kleinheisler – Trouillet.

  5. Να θυμίσω ότι ο Μπρινιόλι ήρθε από αναπληρωματικός στη β' Ιταλίας και ως ελεύθερος αλλά στην Ελλάδα είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας.

  6. Παιδιά είναι πολύ καλός παίκτης μακάρι ν πιάσει.κ ο μπρινιολι στη serie b είχε βγει καλύτερος τερματοφύλακας.μακαρι ν βγει ο τζουρισιτσ έχει ποιότητα.παμε παναθα μου

  7. Δεν ξερω τι παίχτης είναι. Αυτο που ξερω οτι είναι μόλις τελείωσε το πρωτάθλημα έλεγαν οτι ψάχνουν δεκαρι με έφεση στο σκοράρισμα και φέρνουν έναν που βαζει 1 γκολ ανα 7 ματς στη καριέρα του ενω φέτος εβαλε 1 ανα 11!!!!!!! Πραγματικά έχει χαθεί η κοινή ποδοσφαιρική λογική σε αυτή την ομάδα. Ή μάλλον πιο απλά δε δίνει λεφτά η διοίκηση. Ο Λιγκρ ήθελε 5 εκατ η ομάδα του, αυτος ήρθε τζάμπα. Προτίμησαν τη φτηνή λύση ως συνήθως.

  8. Καλό είναι να έρχονται και παίκτες νεότεροι πού όμως θα έχουν τό ταλέντο και να έχουν τήν προοπτική τής εξέλιξης …ωστε η ομάδα να έχει πολλαπλά οφέλη…και οικονομικά σε δεδομένη στιγμή!Όλες οι μεταγραφές αποδεικνύονται επιτυχημένες η οχι…μόνο στο γήπεδο και εκ τού αποτελέσματος!

  9. Και ο παππούς μου στο χωριό είναι 70 αλλά μικρός ήταν καλός να τον προτείνω ως ατζέντης του?

  10. Καλός φαίνεται αλλα αυτα τα στιγμιότυπα ειναι οταν ηταν στα ντουζενια του και πιο νέος. Το θεμα ειναι να πάρουμε παιχταραδες 24-28 χρονων μεσα σε αυτο το οριο. Για να εχουν και προοπτική και ορεξη για μπαλα και κινητρο και ολα. Τωρα οι τριαντα και ειναι στη δυση της καριέρας τους και επικίνδυνο να ερχονται για διακοπές για Μύκονο Αράχωβα και μπουζουκια πσκ Αθήνα βραδυ. Μακαρι να έχουν ακομα ορεξη για το καλύτερο σπορ και να ναι συγκεντρωμένοι και επαγγελματίες.

  11. Δεν έχει καμία σχέση με τον λικγρ δεν ανεβάσαμε ούτε στάλα το επίπεδο με αυτόν

  12. Πολύ κριμα που δεν έκανες πιο παλιά βιντεάκια, να ειχες κάνει ενα "welcome to panathinaikos aitor",να διαβάζαμε ολα τα σχόλια των μεγάλων σκάουτερ/προπονητών/τεχνικών διευθυντών,ετσι να γελαγαμε λιγο με την απαράμιλλη γνώση τους.
    Ολα στο γήπεδο θα φανούν μίζεροι.Που αν δεν κλείσουν τον ντεμπροινε στο 10 βγάζετε χολή

  13. 31 χρονων απο την β Ιταλιας
    Σε θέση που έχουμε μεγαλο προβλημα

  14. Είμαι Ολυμπιακός αλλά αγαπώ τις ομάδες που καταφέρνουν και φτάνουν ψηλά ο Παναθηναϊκός έκανε μια ωραία μεταγραφή που τεριαζει στο παιχνίδι του συγχαρητήρια .

  15. Σταματήστε την γκρίνια , ολοι θα κριθούν στο γήπεδο, περισυ πηγαμε αεροδρόμιο να υποδεχτουμε τον Μπέρναρντ ως μεγάλη μεταγραφή με πολυ καλα στατιστικά τα προηγούμενα χρόνια και δεν ανταποκριθηκε στις προσδοκίες των φιλάθλων η προτιμούσατε να παμε για προετοιμασία χωρις να εχουμε κλείσει 10αρι? Εγω έμαθα οτι είναι παίχτης που ξεχωρίζε στην προβληματική σε ολα φετος Sampdoria αν και είναι επιρρεπής σε τραυματισμούς, υπομονή και ολα τα υπόλοιπα στο γήπεδο ☘️☘️☘️

  16. Γυρολόγος, με μικρό αριθμό γκολ, αλλά δείχνει τεχνίτης , "δουλεύει" πολύ το τακουνάκι & δείχνει πολύ πιο μαχητικός από το παλτό το Μπερνάρντ, που τρέμει να σουτάρει. Ας ελπίσουμε πως θα αναγεννηθεί !

  17. Το πιο πρόσφατο από τα βιντεάκια ήταν πρίν δύο χρόνια στη Σασουολο, εξαιρετικό!Δε λέμε ότι δεν έχει ποιότητα ο παίκτης αλλά η απόδοση του έχει πέσει κατακόρυφα τον τελευταίο χρόνο και,με μισθό στο εκατομμύριο θα μπορούσαμε να είχαμε βρει κάτι πιο έτοιμο, φορμαρισμένο και με κάποια μεταπωλητικη αξία.

  18. Εγώ ένα πράγμα βλέπω.Όταν είναι υγιής έχει περίπου 10 g/a σε ένα από τα 5 καλύτερα πρωταθλήματα του κόσμου και σε ένα κλειστό πρωτάθλημα.Πόσο μάλλον φέτος που η ομάδα του ήταν να πέσει (όπως κι έγινε). Επίσης οποίο λέτε για ηλικία,31 χρόνων για έναν αθλητικό παίκτη είναι μια χαρά, δηλαδή στην ομάδα θα μένει μέχρι τα 33 του.

  19. Είμαι ΑΕΚ , ο παίκτης φαίνεται πολύ καλός με καλή επαφή με την μπάλα και υψηλή τεχνική , μακάρι να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό να σταθεί στην Ευρώπη

  20. Φίλε έχεις ωραίο κανάλι και κάνεις σωστή δουλειά. Μπράβο. Σε ευχαριστούμε για τα πετυχημένα βιντεάκια, συνέχισε στον ίδιο ρυθμό.
    Η ομάδα μας είναι σαν να μην έχει πρόεδρο βασικά. Εκεί χωλαίνουμε, να ξέρεις.
    Το ψάρι βρωμάει πάντα από το κεφάλι και με Αλαφούζο φαίνεται πως είμαστε καταδικασμένοι. Δυστυχώς υπάρχουν δίπλα μας και ανιστόρητοι, ή αργόστροφοι και επιλήσμονες, ίσως ακόμη και εχθροί, ή υπάλληλοι, που δεν καταλαβαίνουν, ή προσποιούνται ότι δεν καταλαβαίνουν, και προσπαθούν να μας παρασύρουν κι εμάς στον λήθαργό τους.
    Αλλά, δεν έχουν καταλάβει αυτοί ούτε το ότι οι κανονικοί Παναθηναϊκοί δεν τρώνε κουτόχορτο.

  21. Τζούρισιτς, παικταράς.
    Θα δούμε ωραία πράγματα.
    … Αρκεί νά 'ναι υγιής…

    … Πάμε και μπάσκετ.
    Παναθηναϊκός. Περίοδος 2023 – '24.

    Μετά το πέρας τής χειρότερης χρονιάς τής ιστορίας μας, ήρθαν ήδη οι Λούκας Βιλντόσα, Κώστας
    Αντετοκούνμπο και Ματτίας Μισέλ Λεσσόρ.

    Υ π ο ψ ή φ ι α γκαρντ τώρα… oι Ντάριους Τόμσον, Τάϋλερ Ντόρσεϋ, Λορέντζο Μπράουν, Κήναν 'Εβανς,
    Χάουαρντ και… Τζέριαν Γκραντ
    ( … ο 'Εξουμ πάει ΝΒΑ… Χάνεται άλλος ένας μετά τούς Μπομπουά – Καμπάτσο – Πάντερ ).
    Για βάθος πάγκου, τέλος, ο Φλιώνης.

    Στο " 3 " θέλουμε τούς Χεζόνια, Παπαπέτρου μάλλον, ή κάποιους από τούς Κλάϊμπερν και Χουάντσο
    Ερνανγκόμεθ.

    Για το " 4 " Πόϋθρες, και Πετρούσεφ ( … και οι δύο ταιριάζουν πολύ στον Παναθηναϊκό ), και τού χρόνου…
    Μήτογλου ! Εναλλακτική Μπράντον Νταίηβις που μπορεί φυσικά να βοηθά κ α ι στο " 5 "…

    Στο " 5 " τέλος, αν χαθεί και ο Παπαγιάννης, Κεβάρριους Χαίης είναι μονόδρομος.

    Από επιστροφές… οι μόνες… που δεν θα μάς χάλαγαν… είναι φυσικά αυτές των Νεμάνια Νέντοβιτς
    και Θανάσαρου Αντετοκούνμπο…

  22. οσοι ερχονται ελλαδα, ξαφνικα ξεχνανε να παιζουν ποδοσφαιρο

Leave A Reply