Share.

44 Comments

  1. Bir kaç kişi hariç hepsi çöp bunların… irfan can,Oğuz aydın, çağlar, livakoviç, Nesri,amrabat başkada kimse yok hakkaden bu takımı.bu takımda canla başla oynayan SADECE bu saydığım kişiler var. hepsini yollayın gitsin…

  2. Fenerbahçenin Symanski kadar beceriksiz ve özgüvensiz bir 10 numarası olduğunu hatırlamıyorum. Tez zamanda kurtulmak dileğiyle.

  3. Fenerbahçe’nin düştüğü hale bak adam vuramıyor bile bırakın şampiyon olmayı 2. Bile olamıcaz bunu da buraya yazıyorum ligi 3. Bitirecek Fenerbahçe

  4. Şu kadroyu komple yenilemek lazim ismailin aldirdigi mal mal oyunculari morinho ya verirsen oda böyle oynatır işte

  5. Olm tadić direkte patladı bu arada en çok şutu direkten dönen takım Fenerbahçeymiş 9 kez onu geç de en nesyri yerdeyken kafasıyla asist yapacaktı la

  6. Mourinho üstüne 3 şampiyonlar ligi daha kazansın yine saygı duymam. Futbolu 20 sene geriden takip eden, ancak çenesini iyi kullanan biri. İsmail Kartal çok daha iyi oynatıyordu takımı. Biraz işine karisilmasaydi ve zaman verilseydi şuan lider bizdik

Leave A Reply