Dit stelt me echt teleur, Raman had er op moeten gelaten worden.. Maar bon, in se. Vince moest iets doen hé. Ik zou zeggen maak dit goed de komende matchen! 💜 Trouwe supporter forever.. cmon boys 💜. Maak mij TROTS!!
Anderlecht deserve to be only 4th in the Belgian league the modern Anderlecht team cannot even qualify for European competitions these last few years …the club is a dinosaur at the moment and has slid into a sad decline over the last 20-25 years … even the stadium is far too small . Wake up RSC Anderlecht this disgraceful decline must end and a revolt must take place and start anew … pathetic performance tonight by so called stars … 4 th is where you belong … pathetic not fitting of the Anderlecht tradition !!!
ongelukkig eh? de belgische abritrage houdt niet van ons. maar cercle brugge is ook in grote vorm (LWWWW), dat moeten we niet vergeten. het was hele moeilijk vandaag. ook, sardella is nog niet klaar om met de eerste ploeg te spelen. maar geen slecht wedstrijd van debast.
With Sardella on starting eleven is like playing with 10 men. This guy was a total disaster during past and present time. Thats the result of not buying a replacement for Murillo. If Kompany put Sardella on starting eleven with Union again more disasters will come. Its better to put Mykhaylichenko even he is a left back.
Cette équipe du cercle se débrouille vraiment bien, leur place se trouve plus haut. Ils ont beaucoup plus de qualité que les 5 derniers de notre championnat Nous sommes simplement tombé contre plus fort que nous, bravo.
Bonjour je suis un fan du foot qui veux dire fan de foot veux dire en fait ma passion je m’entraîne pratiquement 4 à 5 jours sur 7 et comme tout jeune personne lorsqu’on a un rêve rien est impossible lorsqu’on travaille je suis quelqu’un d ambitieux et rêverai de pouvoir faire des test dans votre club. J’ai 17ans et j habite à paris
20 Comments
zwak, zwakker, zwakst
Dit stelt me echt teleur, Raman had er op moeten gelaten worden.. Maar bon, in se. Vince moest iets doen hé. Ik zou zeggen maak dit goed de komende matchen! 💜 Trouwe supporter forever.. cmon boys 💜. Maak mij TROTS!!
Zelfs met 11 had het niet gelukt vandaag
Cercle is de ploeg van stad
schaam jullie echt!
Anderlecht deserve to be only 4th in the Belgian league the modern Anderlecht team cannot even qualify for European competitions these last few years …the club is a dinosaur at the moment and has slid into a sad decline over the last 20-25 years … even the stadium is far too small . Wake up RSC Anderlecht this disgraceful decline must end and a revolt must take place and start anew … pathetic performance tonight by so called stars … 4 th is where you belong … pathetic not fitting of the Anderlecht tradition !!!
ongelukkig eh? de belgische abritrage houdt niet van ons. maar cercle brugge is ook in grote vorm (LWWWW), dat moeten we niet vergeten. het was hele moeilijk vandaag.
ook, sardella is nog niet klaar om met de eerste ploeg te spelen. maar geen slecht wedstrijd van debast.
nous avons donc perdu contre la meilleure équipe de la ville de bruges
So glad Rabbi has found a great home at Cercle. Hopefully will be in the Welsh squad in March for the World Cup playoffs 🏴
With Sardella on starting eleven is like playing with 10 men. This guy was a total disaster during past and present time. Thats the result of not buying a replacement for Murillo. If Kompany put Sardella on starting eleven with Union again more disasters will come. Its better to put Mykhaylichenko even he is a left back.
Alles winnen is ni mogelijk en 1 verlies na zoveel punten gepakt te hebben is ni het einde van de wereld 💜🤍
Rabbiiii, good game Cercle
Faltsva amir murillo
Comment se tirer (une nouvelle fois) une balle dans le pied…..déçu mais bon allons de l'avant et …les trois points au Parc Duden ! Allez les mauves
Cette équipe du cercle se débrouille vraiment bien, leur place se trouve plus haut. Ils ont beaucoup plus de qualité que les 5 derniers de notre championnat
Nous sommes simplement tombé contre plus fort que nous, bravo.
Eenbeetje gebiased highlight vind je ni
raman moest erin blijven en verschaeren of amuzu eruit
Cercle de ploeg van me gat
falto murillo
Bonjour je suis un fan du foot qui veux dire fan de foot veux dire en fait ma passion je m’entraîne pratiquement 4 à 5 jours sur 7 et comme tout jeune personne lorsqu’on a un rêve rien est impossible lorsqu’on travaille je suis quelqu’un d ambitieux et rêverai de pouvoir faire des test dans votre club. J’ai 17ans et j habite à paris