Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads 2012/13 ヒュンダイ A リーグ シーズン第 2 節のウェリントン・フェニックス戦で、アジズ・ベヒッチがフレッジのトンプソンゴールをお膳立てしました。メルボルン・ハートの素晴らしいゴールでした!ベヒッチはポール・イフィルを剥ぎ取り、その後は歴史になった! FoxSports Australia (www.foxsports.com.au) が所有する映像
@OO-17AU on 2016-09-29 2:18 PM Aziz Behich should've provided the Wellington players some aloe vera after that burn!
2 Comments
This is why the guy made it to bursa spor.
Aziz Behich should've provided the Wellington players some aloe vera after that burn!