。 。 。詳細およびスウォンジー シティ AFC の最新ニュースについては、クラブの公式 Web サイト http://www.swanseacity.com にログオンしてください。 YouTube で購読してください: http://www.youtube.com/SWANSPLAYER Facebook で「いいね!」してください: http://www.facebook.com/SwanseaCityFC Twitter でフォローしてください: http://www.twitter.com/swansofficial Instagram でフォローしてください: http://www.instagram.com/swansofficial スウォンジー市協会サッカークラブは、南ウェールズのスウォンジー市に本拠を置き、チャンピオンシップでプレーするウェールズのプロサッカークラブです。スウォンジー・シティはヨーロッパの大会ではイングランド代表としてプレーしているが、過去にはウェールズ代表として出場したこともある。彼らはリバティスタジアムでホーム試合を行います。クラブは 1912 年にスウォンジー タウンとして設立され、1921 年にフットボール リーグに加盟しました。クラブは 1969 年に名前を変更し、スウォンジーの新しい都市としての地位を反映するためにスウォンジー シティという名前を採用しました。 1981年、クラブはオリジナルのフットボールリーグファーストディビジョンに昇格した。翌シーズンにはリーグ優勝に近づいたが、シーズン終了間際に失速し、クラブ記録とはいえ6位に終わった。ここからクラブは翌シーズンに降格を経験し、数シーズン後にはフットボールリーグ4部に戻り、2003年にはフットボールカンファレンスへの降格を辛うじて回避した。リバティスタジアムでホーム試合を行う前、チームは以前ベッチフィールドで開催されました。スウォンジー・シティ・サポーターズ・ソサエティ・リミテッドはクラブの株式の20%を所有しており、その関与はサポーターズ・ダイレクトによって「クラブの直接運営にサポーターの信頼が関与した最も注目を集めた例」として称賛されている。 2011年、スウォンジーはイングランド・プレミアリーグに昇格し、1992年の創設以来トップディビジョンでプレーする初のウェールズのチームとなった。2013年2月24日、スウォンジーはブラッドフォード・シティを5-0で破り、2012-13フットボールリーグカップで優勝した。 (決勝戦では大会史上最高の勝ち点差を獲得)、クラブ史上初の英国メジャートロフィーを獲得し、決勝戦への出場権を獲得した。 2013-14 UEFAヨーロッパリーグ。
13 Comments
Mistakes at the back costing goals yet again.
Syykes with Bristol's first . O'leary was the Bristol player referred to as "the keeper". Head of Swans TV should be sacked along with Anthony and Wyndham. I see no reason to accept "dumbing down". Levien promised "best in practice in eveyrhing we do" . Swans TV is not it. Their two biggest stars are Obafemi and Patterson. the sulk brothers who did a cheeky 'chappie routine' for Swans TV. Trundle is of course free a of all criticism as is Cyril the Swan.
Great home support 🤣🤣
Can anyone name a good thing this club has done since the current owners bought the club?
Super Oli Cooper
Boring boring Swansea. Pass pass pass around the back and midfield with no urgency to get forward. To easy to play against. Yet Martin thinks we dominate the game. No they let us have the ball cause we do absolutely nothing with it. On borrowed time Martin
Pathetic defending and Fisher??? What a waste of space he is as a keeper. Utter tripe.
From a Bristol city fan idk why u lot are crying it's a cup game and you can easily push for playoffs so it's a blessing in disguise
Nice to see Congreve play, was hoping Cotterill would come on too but ah well
Based on the highlights it seems that it was a case of smash and grab for Bristol City. By the way the pitch looks like shit. The Ospreys should go and play down St Helens.
I don't even blame RM. Just like Cooper he's not getting enough support and backing. We need better owners. We need new faces. We can be a decent side when we need to be. But I can see difficult times ahead for us 🙃
Ambition is Critical! 😊
I love Swansea! 💕
Dangal