ブレントフォードは2-0の劣勢からプレミアリーグ王者マンチェスター・シティと2-2で引き分け、ビーズがトップリーグに昇格して以来Gテック・コミュニティ・スタジアムで見た最高の試合の一つとなった。シティはフィル・フォーデンのゴールで後半に先制すると、残り8分でヨアン・ウィッサが1点を返した。そしてアディショナルタイムにはクリスチャン・ノルガード選手が頭でステファン・オルテガ選手を抜き去り、劇的な同点ゴールを決めた。 #ブレントフォードFC #プレミアリーグ #ハイライト もっと見たい場合は、「いいね」ボタンと購読ボタンをクリックしてください!フォローしてください: ツイッター 👉 https://twitter.com/brentfordfc Facebook 👉 https://facebook.com/brentfordfootbal lclub インスタグラム 👉 https://www.instagram.com/brentfordfc TIKTOK 👉 https://www .tiktok.com/@brentfordfc リンクイン 👉 https://www.linkedin.com/company/brentford-football-club/
25 Comments
Ake🔥🔥
Akanji cuman bisa bingung melihat bola…
city busted again
Man city defence is betraying the team's efforts to revive their winning form
32 people accidentally pressed dislike button while being distracted by all the missed chances
Cheers to you Brentford
City fall is unreal
Best results for city
What a come back for Brentford!!!
So dumb for City
City has lost the fear factor
impact of Rodri's awards i guess
Jay idzes, recuiment player venezia
Ez
A draw that feels like a defeat for Manchester City
Liverpool supporter here – Brentford are a menace. It's going to be tough at Gtech. YNWA
Just ban this Arabic dictatorial Toy from epl. This joke have to be stopped
Stay humble😂
City are washed
What a game!!
City not gonna win prem
Что творится в это сезоне, уму не постижимо.
Lucky City!
Link video nya Manchester united vs Southampton https://youtu.be/Ryos22DApxg?si=r_tp1bOS9xWI5MOm
Brentford is changing 4 gud