カリム・アデイエミ チェルシー、カリム・アデイエミ 2025、カリム・アデイエミ 2024/2025 チェルシー 2025 🔴 SVMMcomps (2nd チャンネル): https://bit.ly/3dLKSUd 🔵 ファンページ: http://bit.ly/2okQj2t *私の意見に反することがあればアップロードする場合は、電子メールを送ってください:sportvideosmm2@gmail.comそして私はそれを降ろします。 ► Twitter: http://bit.ly/1Lp6VvN ► ビジネスメール: sportsvideosmm2@gmail.com ► @COURAGEBeats による音楽: ▶️ https://www.youtube.com/@COURAGEBeats https://www.youtube. com/@courage2 🛒 crimebeats.beatstars.com 📲 instagram.com/courage_beats 🌐 https://www.couragebeats.com/ このコンテンツは変革的かつ教育的な性質を持っています。編集によりクリエイティブな価値が追加され、コンテンツがユニークになるため、動画は YPP ポリシーのコンテンツ品質セクションに準拠しています。 #カリムアディエミ #チェルシー #アディエミ ⚪⚫🔴🔵🟡● ————————————– —————————————- ⚠️「用途」このビデオ内の映像は、(1) 非営利であり、(2) 本質的に変形的であり、(3) 元のビデオに悪影響を及ぼさないため、米国著作権法に基づくフェアユースとして認定されます。」私は、いかなる形においても、著作権所有者の権利を侵害するつもりはまったくないことを申し上げなければなりません。使用されるコンテンツは、調査/レビュー目的および教育にのみ使用されます。すべてはフェアユース法に基づいて行われます。 © SVMM
26 Comments
Now sm1 with speed and balance and composure mudryk has only speed
Rather focus on typical winger like Gittens..
Holy shit we don't need this fucking mid
I like Adeyemi, very talented
Am never taking these kind of clips serious after what disasi has become😂😂
We don’t need him
finally he is good bring him home
There is no need for this guy although he is good player see the player we have on loan that play the same style we have to think from the mind not from the pocket
He’s basically Mudryk. 🤦♂️
No no no no no no no no no
The money they used to sign neto they could have used it to sign this guy, that Neto signing was so unnecessary
We don’t need him please
🐂💩💩💩💩😡😡🎹🎼
Instead getting all these 22yrs. Chelsea should just go get Sergio Ramos. 🤡 he’s free and he knows how to defend
Fake
Rubbish! Should be getting signed by Brighton or Aston Villa. These idiotic sporting directors keep recruiting mediocre players year in year out.
King 👑👑👑👑playing
Come on nah..sancho is better than this guy
another Mudryk.
Instead of looking at a striker they are looking at another winger 😢😢
Another average player, we should be thinking of top quality players like Dani Olmo
Gabi Mec for devt team would be better…
He is quick than Sancho!!!
Bring him in
Нам нужен форвард калибра Исака.А атакующих игроков такого типажа у нас достаточно
Watch Jackson clip yo will think he's best striker
I like him but prefer Gittens.