Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads アデレード・ユナイテッドでプレーするアウェル・マビルのハイライト。曲: 裏切り者のグロム by Willow Beats 「著作権の免責事項 1976 年著作権法第 107 条に基づき、批評、コメント、ニュース報道、教育、学術、研究などの目的での「フェアユース」が認められています。フェアユースとは、著作権法によって許可されている使用であり、そうでない場合には、非営利、教育的または個人的な使用は、いかなる権利も所有せず、それぞれの所有者に留保されます。
@TheJackCahill on 2015-07-20 6:18 AM great transfer & hope he excels, plus one for the cheeky change of the title as well 😉
@nevermindshort3 on 2015-07-21 2:00 PM As a FC Copenhagen fan unfortunately I think he looks scary good. To good for the danish league
@boboto3702 on 2017-05-25 10:48 PM I think u need to something for your country, wish you the best cham !!
7 Comments
Bright future
great transfer & hope he excels, plus one for the cheeky change of the title as well 😉
As a FC Copenhagen fan unfortunately I think he looks scary good. To good for the danish league
thats my cousin
Im related to him
I think u need to something for your country, wish you the best cham !!
Mabil's playstyle remind me of Mane or Sterling