Share.

30 Comments

  1. Şut vurma özürlü ya.Son ana kadar vurmamak için uğraştı, açısı iyice daraldıktan sonra mecbur kalıp vurdu.Elinde olsa kale çizgisinden pas atacak.

  2. Adam cok yavas savunma daha yavas bos kaleye gol atmis konyaya Ben cok oyuncu bulurum gol atacak abartmayin tadic dzeko yetersiz Galatasaray daha iyi cünkü

Leave A Reply