Share Twitter Pinterest Facebook LinkedIn Bluesky Reddit Threads イプスウィッチ タウン vs マンチェスター シティ (0-6) ハイライト |フォーデン、ハーランド、ドク、コバチッチ、マカティーのゴール |プレミアリーグは24/25!
4 Comments
💙💙💙
ONLY MAN CITY
We played badly and got 6 of the best for our performance 🤷♂️
Quality is for life, City are back 4th.