アブデ・エザルズーリ – 屈辱的なディフェンダー 2021 2022 シーズン ハイライト スキル ゴール アシスト バルセロナ B ラ・マシア バルサ B モロッコ 2021/22 ————————— ————————————————– —– 音楽:https://youtu.be/RV4C3PORv5U ———————————- ———————————————— もしも楽しんで、さらに La Masia コンテンツを購読してください ————————————– ————————————— ソーシャル: Twitter: https://twitter.com/fcbcanteranos Instagram: https://www.instagram.com/fcbcanteranos/ 私は、いかなる形においても、著作権者の権利を侵害するつもりはまったくないことを表明しなければなりません。使用されるコンテンツは、調査/レビュー目的および教育にのみ使用されます。すべてはフェアユース法に基づいて行われます。コンテンツは本質的に変革的であると同時に教育的でもあります。編集によりクリエイティブな価値が追加され、コンテンツがユニークになるため、コンテンツは YPP ポリシーのコンテンツ品質セクションに準拠しています。 「著作権の免責事項 1976 年著作権法第 107 条に基づき、批評、コメント、ニュース報道、教育、学術、研究などの目的での「フェアユース」が認められています。フェアユースとは、著作権法によって許可されている使用であり、そうでない場合には、非営利、教育、または個人的な使用は、フェアユースに有利なバランスを崩します。」
45 Comments
Go Diego Almeida🙏
Today he will shine
The hunger of these LA masia guys is the reason why the board should look there before they go onto the transfer market.
Hoy puede salir de titular en el derbi
Ojalá lo haga bien y tenga oportunidades
Espectacular!! Esta destinado a marcar una época gloriosa como extremo del 1er equipo.
I think if you put him at right back, you would be sorted at that position for at least 10 years. I'm afraid at winger he might be just below the level required for the starting eleven
MOROCCAN DIMA MAGHREB
Recién lo ví en el debut de Xavi gran jugador rápido y encarador quien va lo ve haora 🤟⚽🏆
He is like Vinicius…need to improve his shooting
Garra mucha garra tiene es un crack
Good player wow
Why even consider signing luis Diaz when you already have the carbon copy in this man
Barca really have future now.this situation will be solved in 1 year.
Grandissimo jugador abde Forza Barçaa!!
So we have this loads of talent in LA masia and that Barto wasted all our money on those craps. #BARCA SHALL LEADS AGAIN SOON 🙏🙏🙏.
THE FUTURE IS BRIGHT FOR US #FATI #PEDRI #GAVI #PUIG #NICO #ABDE #DE JONG #DEST #MINGUEZA #ARAUJO
PEDRO 2.0
Fell in love with this guy 🙏his dribbles and good pace and helps defends too , he is not scared!!! I’ll take him over Alex collado, demir, trincao. he should start over dembele, dembele should be his backup!!!!
He's good but I think demir is better than him
Guedes lite
Y Xavi ya lo noto ✨ tremenda joya!
What a talent young quick the ball seems to stick to his feet fearless great future.
Strong Vinicius vibes here. Hopefully he gets the finishing sorted out too like Vini cause there's a real top player there. Xavi down to you.
He plays like luis figo ahhh what a guy😍😍
This guy is fast in everything. Not just running, he’s even fast at making decisions, crosses everything. If he improves his finishing he could be a deadly player
Gracias Sergey Bergoan por ser el primero en llamarlo y darle la oportunidad.✌️👍
Garrincha style
Es increíble la de gente prometedora que sale de la Masi, flipas, que luego no lleguen a nada, no se sabe, pero salen jugadores buenos todas las temporadas
Abde essamad
Pourquoi vous avez supprimé le nom d'Allah essamad
Les mécréants n'aime pas Allah aza wa jal mais Allah est plus grand
Luis Figo back
He is full of stamina and a mixture of Figo's and Saviola's styles
Mucha suerte a este jóvenes visca barça , maroc tanger
🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦
Next luis figo
Kid has got something special. Fantastic dibbling skills and great acceleration. Hard to predict!
his namz is Abdessamad Not Abde
🇲🇦🔥🔥🔥🔥🔥
Viva Marruecos 🇲🇦👑
if Xavi works on his passing/crossing and shooting, he can be unstoppable
This guy is awesome…nico gavi abde ansu fati…mygod.
If this guy gets an more accurate final pass… he will be insane, or more insane, he is already an awesome player!
And if Abde and Gavi find chemistry, wow, unstoppable!
My new favourite player in football to watch evolve!
Future looks bright!
No wonder he’s Ez Abde
My fellow Moroccan youth have infinite potential in every domain of life, it is indeed heartwarming to see Ezzalzouli representing us on the biggest stage of football, he will keep on ameliorating and conquer heights!
Wawawaw i like it 🙆🙆
with xavi, this guy's better than neymar