あなたのプレイヤー 『YüksekとDusan Tadicの試合の終わり| Midtjylland 2-2Fenerbahçe🔵FenerbahçeYoutube#Join ‘Navy Blind’がすぐにパッケージに参加します。 https://www.youtube.com/channel/ucgqlho3-8a6fmdqqm7q6gjw/join https://youtu.be/kwcmvıjleyafbtv youtubeプログラムを避けるためにサブスクライブを登録する:http://bit.ly/2jjqvnu fbtvソーシャルメディアアカウント:instagram►http://bit.ly/2olkchbTwitter► .ly/2iv6e1jfenerbahçeYoutube►http://bit.ly/2hudat7FenerbahçeTVのYouTubeページへようこそ。私たちが操作しているすべてのブランチで、私たちのチャンネルで準備され公開されたFBTVプログラムを見つけることができます。また、Fenerbahçeをサブスクライバーとしてサポートすることもできます! ** Fenerbahce TV公式YouTubeページFenerbahce TVの公式YouTubeチャンネル#fenerbahce #fbtv
39 Comments
Helal sana Maçın adamıydı İsmail 💛💙🧿 Hoca boşuna çok sevmiyor onu
Ajax geseme acımadı Tadic onun içinde mutlu 😂
Bu kadro ile bu kura ile başarıdır derim tebrik ederim takım. Umarım yeni transfer iş yapar. Bin kez yazdım ama hücumcu sekiz hala şart . Dzeko sene sonu yolcu ama tadic 1+1 sözleşme yapılabilir.
Tadicim❤
Messiye benziyor 🙂
Ahtapot ismail yine buyuk oynadi
Tadiçin futbol zekası yorumu bilgisi > bütün bizim yorumcular ve serhat akın
ALDIĞIN PARA HELÂL OLSUN İSMAİL…
Mourinho yu bilenler AVRUPA elemelerinde gruplarında maçlarını hep bu şekilde kil payı ramak kala ile kazanip berabere kalip üst turlara kalifiye olduğunu bilirler..Kupa aldığı zamanlarda bile aman aman futbol oynatmaz sonuc odaklıdır.Sonucta biz Real Madrid değiliz rakiplerini küçümseyenleri anlamıyorum sanki biz her sene Avrupa'da kupa alıyormuşuz gibi dev aynasında görmek nedir abi ?? Kendi ligimizde Anadolu takımlarıni bile sidik zoruyla yenen takimlarimiz haddini bilerek oynayacak 1-0 da olsa kazanip işine bakacaksın.
İyiki 24.olduk..Aks taqdirde daha güçlü kuluplerle karşılaşa bilerdik
Helal çocuklar❤
Evet doğru söylemek gerekirse şans fenerin yanındaydı ..
Ama yeni transferler.. yeni güç kaynağı… Ve inşallah Mourinho bir iki filim çevirecek ve takım Avrupa yolunda bir kupa kaldırır 🤜🏽🤛🏾
Allah'ım gol averajiyla turnuvaya devam ettikk İnşallah Bu Gece Finalin Yürüyüşü Olsunn Finaldede El nesri ve Taliscayla Kupa Olsun Aminn 🇹🇷❤️
Tadic göztepe ilk yarı nerdeydin??? İsmail her topu foul ile alıyorsun.bi satamadık seni?köy takımıyla berabere kaldınız aferin
💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙
Tadic'i gönderin UEFA'yı da alırız Türkiye Ligini de.
Bu sahadan sakat vermeden dönebilmek büyük başarı. Jose avrupada devam etmek isteyecek finale kadar. Dzeko tadic ismail amrabat fred yorulmadan sakatlanmadab degismeli dinlene dinlene oynamalari lazim. Talisca dzeko yu tadici dinlendirir. Lig de kolay kolay puan kaybtmeyiz hatta 2. Yaridaki maclari full kazaniriz diye düşünüyorum.
rica ederim
🟡🔵
Tadiçi gören oldumu ya oyunun hiç bir yerinde olmamak nasıl aceba takım resmen on kişi oynadı . Bazen harikalar yaratıyor bazen ara ki bulasın
ismail yüksek sen aldıgın parayı hak ediyorsun
tadic çok kötü oynuyonnn kardesşinmm ısırmıyo futbolun çok basit duruyosun
çok kötü 9 dakka tek şut çekmedi tek asisti yok iki adam geçme yok
TADIC 🔟 FIRE!
şu tadic ne hoş adam ya ağzımın suyu akıyor
tadid in gözleri tüm çabayı anlatıyor aslında ne kadar yorgun olduğu
Tadic kesinlikle 11 oymamalı yaw 1 kişi eksik oynuyoruz 2 . Yarı adını bile duymadık
Yeni transferimle inşallah playoff geçip çeyrek finale doğru gideriz 💛💙💯🦾💥
İsmail 💛💙
Rica ederim Rica ederim büyük karakter ❤
Siz var ya Türkiyenin en güçlü en karakterli takımısınız!💛💙 Bu şartlarda muhteşem başarı👊🏻Her maç böyle savaşın Türkiyedede ŞAMPİYON OLACAKSINIZ💛💙İsmail tadic hepiniz harika oynadınız💪🏻
Tadiçle antrenör olarak devam edilmeli
Boş topçu medya şişiriyor sahada 0
Tadic Fenerbahçemin en iyi oyuncularından bir tanesi.🥰😍🤗💛💙💯
Tadıc takımın en iyisi… Kesinlikle kalmali..
ya bu tadıc kaç kere ayagına top değdi bana biri anlatsın .tadıc oynadığı sürece 1 kişi eksik oynuyoruz adam yüyüyerek maç bitirdi
Tadıc dzeko yollayın cok pas hataları yapıyor calisin pas calısmaları kotu sahalar da
Anderlecht zor takım
Rica ederim kısmına bayılıyorum yaa 😻