Fortuna SitdardとAjaxの間のゲームの要約Eredivisie。 #foraja►SubsubscrbebeNow http://ajax.ms/subscribrive►FollowUSWebサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http://facebook.com/afcajax Instagram:http:http:http:http:http:http: //instagram.com/afcajax tiktok:http://tiktok.com/@afcajax beareal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.treads.net/@afcajax

Share.

50 Comments

  1. Dit is toch heerlijk! Het weekend afsluiten met 3 punten, bovenaan de Eredivisie staan en dat Rasmussen gewoon een doelpunt maakt, wat hem ook van harte gegund is. VAMOS Ajax. ❌❌❌

  2. Slecht veld, 3 punten, de 0 gehouden en koploper heerlijk gevoel boys!! Kan alleen nog maar beter gaan hoor. Debuut van 16 jarige Mokio dát is Ajax en toch ook blij voor Rasmussen met zn countergoal. Weghorst geslepen spitsie hoor helemaal top. Wat een seizoen kan dit worden en bij espn Rijnmond worden ze zuurder en zuurder😜

  3. Krankzinnige aantal botkommentaren hier inmiddels.
    Handsbal EN overtreding op Weghorst in een situatie en toch heegt Higler de VAR én enkele minuten tijd nodig om voor een penalty te beslissen.

  4. Je kan alles zeggen wat je wilt maar als Ajax elke wedstrijd een of 2 doelpunten maken en zo georganiseerd blijft verdedigen wat ze op zijn Italiaans doen wat farioli heeft ingebracht word eventueel een historisch seizoen voor Ajax toen iedereen al dacht dat psv halverwege oktober kampioen hadden benoemend door de goeie spel van psv seizoen is nog lang ben wel heel benieuwd 👌🤝

  5. Een mooi debuut voor de 16-jarige Belgische verdediger Mokio bij AFC Ajax. Fortuna Sittard – AFC Ajax 0-2 eindstand. De Amsterdammers staan 1ste in de Eredivisie. 😊

  6. Blij dat ze winnen , maar niet met de warrige wisseltactiek van Farioli. Ik kan er geen kaas van maken. Want weer soren de mensen die pas op het eind erin ko nen .

  7. Kan Brobbey als de spits alsjeblieft leren om een bal te plaatsen als ie een grote kans krijgt? Het is altijd hetzelfde liedje. Wild schieten op doel en hopen de keeper hem niet tegenhoud. Dan kijk je naar Rasmussen bij de 2-0 en hij schiet gewoon koel en beheerst binnen met binnenkant voet.

  8. Weghorst..what a player🏆🏆👊👊he will bring title back to Amsterdam…brobbey to the bench..1goal in all matches🦍🦍🦍

  9. Wat ontiegelijk schandalig dat veld van Fortuna. Dit is toch absoluut niet een Eredivisie-waardig veld. Maar dan dat vernielen van de penalty stip door de Fortuna keeper hoort toch gewoon met rood bestraft te worden. Hoe opzichtiger wil je spel bederven?

    Dat na gelaten lekker gedaan boys en nu op naar de titel.

  10. Het maakt geen reet uit of zo nu moeten voetballen op een biljartlaken van de kuip of op een hobbel de bobbel knollenveld of op een onderwater gelopen boeren grasveld. Ze winnen toch wel.

  11. what a great player weghorst.

    1- he took penalty.
    2- he warned the penalty spot digger goalkeeper not to dig anymore and at least he helped to berghuis' penalty not to finish with goal kick.
    3- he followed the missed penalty and score.
    4- he made an assist on the stoppage time.

  12. A match full of suffering, but in such fights you win titles. What is important is that mental strength is still at a high level. The road to winning the league is still long, but I am glad that the team has recovered physically and mentally. Now you have to live from match to match and not look too far into the future.

Leave A Reply