Fortuna SitdardとAjaxの間のゲームの要約Eredivisie。 #foraja►SubsubscrbebeNow http://ajax.ms/subscribrive►FollowUSWebサイト:https://www.ajax.nl Twitter:http:// afcajax Facebook:http://facebook.com/afcajax Instagram:http:http:http:http:http:http: //instagram.com/afcajax tiktok:http://tiktok.com/@afcajax beareal:https://bere.al/afcajaxスレッド:https://www.treads.net/@afcajax
50 Comments
Dit is toch heerlijk! Het weekend afsluiten met 3 punten, bovenaan de Eredivisie staan en dat Rasmussen gewoon een doelpunt maakt, wat hem ook van harte gegund is. VAMOS Ajax. ❌❌❌
3 punten op een baggerveld, succesvol debuut Mokio en goaltje voor Rasmussen, helemaal prima.
Slecht veld, 3 punten, de 0 gehouden en koploper heerlijk gevoel boys!! Kan alleen nog maar beter gaan hoor. Debuut van 16 jarige Mokio dát is Ajax en toch ook blij voor Rasmussen met zn countergoal. Weghorst geslepen spitsie hoor helemaal top. Wat een seizoen kan dit worden en bij espn Rijnmond worden ze zuurder en zuurder😜
its funny how they treated Weghorst at manU as if he was washed up old man
fresh to see him perform both in national team and for ajax
Krankzinnige aantal botkommentaren hier inmiddels.
Handsbal EN overtreding op Weghorst in een situatie en toch heegt Higler de VAR én enkele minuten tijd nodig om voor een penalty te beslissen.
Très belle victoire faut continuer 🎉
Je kan alles zeggen wat je wilt maar als Ajax elke wedstrijd een of 2 doelpunten maken en zo georganiseerd blijft verdedigen wat ze op zijn Italiaans doen wat farioli heeft ingebracht word eventueel een historisch seizoen voor Ajax toen iedereen al dacht dat psv halverwege oktober kampioen hadden benoemend door de goeie spel van psv seizoen is nog lang ben wel heel benieuwd 👌🤝
Een mooi debuut voor de 16-jarige Belgische verdediger Mokio bij AFC Ajax. Fortuna Sittard – AFC Ajax 0-2 eindstand. De Amsterdammers staan 1ste in de Eredivisie. 😊
Blij dat ze winnen , maar niet met de warrige wisseltactiek van Farioli. Ik kan er geen kaas van maken. Want weer soren de mensen die pas op het eind erin ko nen .
Kan Brobbey als de spits alsjeblieft leren om een bal te plaatsen als ie een grote kans krijgt? Het is altijd hetzelfde liedje. Wild schieten op doel en hopen de keeper hem niet tegenhoud. Dan kijk je naar Rasmussen bij de 2-0 en hij schiet gewoon koel en beheerst binnen met binnenkant voet.
iedereen had ajax ook dit seizoen afgeschreven……lol
WZAWZDB!!! XXX
Weghorst is the man of the match.
wat een spel
Zuurpruimen in die studio's moeten niet zeuren: winst en 3 punten en door!
Weghorst..what a player🏆🏆👊👊he will bring title back to Amsterdam…brobbey to the bench..1goal in all matches🦍🦍🦍
Wat ontiegelijk schandalig dat veld van Fortuna. Dit is toch absoluut niet een Eredivisie-waardig veld. Maar dan dat vernielen van de penalty stip door de Fortuna keeper hoort toch gewoon met rood bestraft te worden. Hoe opzichtiger wil je spel bederven?
Dat na gelaten lekker gedaan boys en nu op naar de titel.
Vreselijk veel mazzel gehad, spel niet om aan te gluren, maar zo word je kampioen!
Laten we Ajax gaan voor de eredivisie
Er staan zker 2 personen in 2 instantie buiten spel maar een fout toe geven kent Makeli niet zijn trots is groter
Kampioenen Kampioenen Kampioenen ole ole ole ⚔️🔥✖️✖️✖️🔥⚔️.
Pure mazzel weer
Ajax love ❤❤❤❤❤❤❤❤ajaxxxxxxxx❤❤❤❤❤❤
het is wout fophorst. .en zo moet ajax kampioen worden. hopeloos.
Home team keeper half smart when facing that penalty
Farioli klasse !
Ajax moddert zich naar de top. Het is even wennen, maar hopelijk komen er snel meer echte talenten zoals Mokio.
Waarom kreeg de keeper geen gele kaart voor het slopen van de stip?
Ajax is the leader! Yess 🤟.
Zet Weghorst gewoon in de basis.
Er is maar een club en dat is ajax ❤
The dutch league is way more exciting than I ever expected
doelpunt werd gemaakt door kopbal Berghuis – niet Weghorst
Wanneer gaan we eens over naar 4K samenvattingen? 👀
Sjonge jonge wat wordt deze club toch geholpen vanuit Zeist
Ajax kampioen 2024-2025
Weghorst deserves a better team dan Ajax.
Where is my boy Hylnsson?
Dat is natuurlijk minstens geel voor die keeper van Fortuna, bij het 'voeten vegen' op de penaltystip!
Het maakt geen reet uit of zo nu moeten voetballen op een biljartlaken van de kuip of op een hobbel de bobbel knollenveld of op een onderwater gelopen boeren grasveld. Ze winnen toch wel.
Wat een slecht veld daarzo in Sittard!!!
3 zeer belangrijke punten. ❌️❌️❌️
Op naar de landstitel ❌️❌️❌️❤
Toch raar dat je gewoon de stip mag slopen zonder dat dat consequenties heeft. Is toch bij uitstek onsportief gedrag.
Wat een commotie, is duidelijk een penalty
Ajax komt goed weg. Wel een baggerveld inderdaad.
Weghost, what a Man 👏🏾👏🏾👏🏾
I feel the lack of a scoring striker.
what a great player weghorst.
1- he took penalty.
2- he warned the penalty spot digger goalkeeper not to dig anymore and at least he helped to berghuis' penalty not to finish with goal kick.
3- he followed the missed penalty and score.
4- he made an assist on the stoppage time.
How was Alen Halilović against Ajax and how is he in general in the Dutch league?
A match full of suffering, but in such fights you win titles. What is important is that mental strength is still at a high level. The road to winning the league is still long, but I am glad that the team has recovered physically and mentally. Now you have to live from match to match and not look too far into the future.
Weghorst is een 1e klas balhaar! Oh ja…. Ajax stinkt enorm😊