メキシコのスーパースターHirving “Chucky” Lozanoは歴史を作り、初のMLSシーズンにサンディエゴFCに加わります! PSVアインドホーフェンとナポリでヨーロッパを照らした後、ロザノはアメリカの最新のサッカーシティに電気のペースとゴールスコアリングの腕前をもたらします。 EredivisieとSerie a Championから拡張チームのパイオニアまで、チャッキーの旅に続いて、サンディエゴFCをゼロから構築するのを手伝います。この世界クラスのウィンガーが南カリフォルニアのサッカーの未来をどのように形成しているかを排他的に見てください。 Apple TVでのMLSシーズンパスとのすべての試合を見る:http://apple.co/mls com/c/mls com/mls -facebookの私たちのように:http://www.facebook.com/mls➡️パラespañol: – instagram:http://instagram.com/mlses- twitter:https://twitter.com/mlses -facebook :facebook.com/espanol.mls MLSの詳細については、リーグの公式ウェブサイトhttp://www.mlssoccer.com、enespañolhttp://www.mlses.com #mls #sandiegofc #sandiego
31 Comments
El Chucky Lozanoooooooo!!🗣
pense que estaba hablando juan manuel marquez
SDFC cousin of the XOLOS 🇲🇽🇺🇸
How do they have loyal fans right away
San Diego sure beats Dutch weather.
San Diego Gotta Sign Willy Johnson Semedo Duk Djaniny Tavares Fabricio Garcia Jovane Cabral Dailon Livramento Dylan Tavares
Jugador con mentalidad mediocre
Really great direction and cinematography
“Riptides” LMFAOOOOOOOOO
It's going to be so exciting to see Lozano in the MLS. What a time to be alive!
Quien fuera el Chucky para retirarse a los 29
Fun to watch
Just great a Mexican flag San Diego? How about an American flag
Cool coat.
Chucky la verdad es que esta nueva experiencia es única, el crecer con un equipo desde cero, la liga, el estado, la afición, muchas cosas se juntan, y se te desea lo mejor en este reto, éxito Chucky❤
Sad what his career has become, already retiring to the MLS.
Pinche Chuky u sold out bro
Toooo young to be in the retirement league
Pulisic was benched in Chelsea, dormunded traded , lol. Not like he has a World Cup or anything
So sad. Now he's playing in a mediocre retirement league. He was supposed to be great! 😂😂😂
Chucky🤣🤣🤣 is trash bru
What has he really done for⚽️
He is no superstar. If he was🤣🤣 hed stay in europe, couldnt cut it. Excatly. Y hes comming to lame. MLS. LEAGUE OF RETIREES AND ETC. 🤣🤣🤣
Mentalidad pendejaa,se cree que gano todo en europa y no llego ni a la premier league🤦🏽♂️😂
🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Adió a la selección compa
El chucky , que bueno que ya no va estar en la seleccion ,ese gol a alemania le.dio 6 años de credito 🤮🤮🤮
Deporsi ya esta fuera del área d elaboración seleccion y ahora con esto en la peor liga se le acabo su carrera
big name for a brand new team… i like it
Dang! Chucky could have done so much better!
jugador mediocre, no logro nada de lo que se esperaba de el
Excit!ng
Pobre vato no era el tiempo para ir a esa liga de mrd! Todavía tenía cabida en Europa.